خبرگزاری کار ایران

بازی با تراکتور ۶ امتیازی است

طاهری: ایسما گره خط حمله استقلال را باز خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۳۵

مربی تیم استقلال می‎‌گوید اسماعیل گونکالوس می‌تواند طی هفته‌های آینده نقش موثری در خط حمله استقلال داشته باشد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری مربی تیم استقلال از کسب برد پرگل مقابل پیکان رضایت کامل دارد و معتقد است با توجه به بازی‌های سخت در نیم‌فصل دوم باید در هر بازی با تمرکز بالا به میدان رفت. با طاهری درخصوص عملکرد استقلال در نیم‌فصل دوم، عملکرد منشا، ایسما و تبریزی و همچنین دیدار حساس مقابل تراکتورسازی همکلام شدیم.

برد خوبی را مقابل پیکان به دست آوردید.

همان‌طور که دیدید ما از اواخر نیم‌فصل اول رو به بهتر شدن رفتیم. نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم و دیدید که در چهار بازی آخر نیم‌فصل اول، نتایج‌مان خوب بود. الان هم باید تلاش کنیم در نیم‌فصل دوم روند خوب‌مان را دنبال کنیم.

فکر می‌کردید به پیکان 4 گل بزنید؟

ما در بازی رفت مقابل پیکان مشکلاتی داشتیم. بازیکنان‌مان نیامده بودند. تیم خالی شده بود و همین باعث شد که نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. می‌دانستیم که در این بازی پیروز می‌شویم ولی با 4 گل نه.

پای مرتضی تبریزی هم به گلزنی باز شد.

مرتضی تبریزی فوتبالیست شناخته شده‌ای است. او سال‌ها در ذوب‌آهن بازی کرده و گلهای حساسی هم برای تیم به ثمر رسانده است. او نشان داد که دوباره سرحال و آماده است و در بازی مقابل پیکان هم گل زد و هم عملکرد خوبی داشت.

مهاجم جدیدتان ایسما هم در بدو ورود به زمین موفق به گلزنی شد.

ایسما مهاجم بسیار خوبی است و تخصص بسیار خوبی در پست سانترفوروارد دارد. او خیلی می‌تواند به ما کمک کند. البته او هنوز از نظر بدنی زیاد آماده نیست اما با عشق و علاقه زیادی در تمرینات کار می‌کند و مطمئن هستیم گره خط حمله را باز خواهد کرد.

با گلی که ایسما زد، به نوعی رکورد گلزنی شما را شکست.

رکورد من 20 ثانیه است که در بازی استقلال – دارایی سال 1362 اتفاق افتاده است. این موضوع را من نگفته‌ام بلکه یکی از خبرگزاری‌ها بعد از بازی این مطلب را نوشته بود.

فرشید باقری و محمد دانشگر را هم در بازی بعدی به دلیل محرومیت در اختیار ندارید.

تیم تراکتورسازی نسبت به نیم‌فصل اول خیلی تغییر کرده است. آنها از نظر تیمی در شرایط بسیار خوبی هستند اما این را هم باید قبول کنیم که همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت است. ما برای آنها جایگزین‌های بسیار خوبی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که 3 امتیاز را کسب کنیم.

وضعیت پاتوسی به کجا انجامید؟

از وضعیت او زیاد خبر ندارم و بعید می‌دانم به بازی مقابل تراکتورسازی برسد. او در تمرینات حضور بسیار فعالی دارد و از انگیزه بالایی هم برای بازی کردن برخوردار است.

منشا را هم از تیم رقیب جذب کردید.

منشا را همه می‌شناسند. او کارنامه قابل قبولی در لیگ ایران داشته و فوتبال ما را کامل می‌شناسد. فقط مشکل او این است که تمرین نداشته که آن هم این روزها صبح و عصر در حال تمرین است. منشا فوتبالیست باهوشی است و در بازی برگشت فصل گذشته دربی خیلی ما را اذیت کرد.

روز جمعه باید یک دیدار حساس را مقابل تراکتورسازی برگزار کنید.

بازی با تراکتور 6 امتیازی است. این هفته هم نتایج طوری بود که به نفع ما رقم خورد. هرکسی بتواند در این بازی برنده شود، اختلافش با صدر جدول کمتر خواهد شد.

نگران جو ورزشگاه یادگار امام نیستید؟

ما فصل گذشته هم به تبریز رفتیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. بالاخره هواداران تراکتور به پرشورها معروف هستند و تیم‌شان را خیلی دوست دارند. امیدوارم بتوانیم با دست پر به تهران بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز