خبرگزاری کار ایران

خودمان را برای روز برفی تبریز آماده کرده‌ایم

نامداری: فکر بازی با تراکتورسازی هستیم نه حرف‌های سرمربی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۴۹

فردا حساس‌ترین بازی هفته هجدهم در تبریز بین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی برگزار می‌شود که هر تیمی بتواند سه امتیاز لازم را بگیرد، مدعی اصلی قهرمانی می‌شود.

به گزارش ایلنا،فردا حساس‌ترین بازی هفته هجدهم در تبریز بین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی برگزار می‌شود که هر تیمی بتواند سه امتیاز لازم را بگیرد، مدعی اصلی قهرمانی می‌شود. استقلال در دیدار رفت سه بر صفر به برتری رسید که قطعا تراکتوری‌ها به دنبال جبران آن هستند.

در این رابطه گفتگویی با اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال انجام دادیم که بازی سختی را برای حریف پیش‌بینی کرده است.

در مورد بازی با تراکتورسازی صحبت می‌کنید؟

بازی برای هر دو تیم شرایط خاص خودش را دارد که شک نکنید همان‌طور که بازی برای ما آسان نیست، برای تراکتورسازی نیز راحت نخواهد بود. به نظر من تراکتوری‌ها بازی سخت‌تری نسبت به ما دارند و به راحتی امتیاز نخواهند گرفت.

خودتان را برای سرمای تبریز آماده کرده‌اید؟

من شنیدم که مدارس روز شنبه در تبریز به خاطر بارش برق تعطیل خواهد شد. حتما روز جمعه هم هوا برفی خواهد بود و زمین مساعدی نخواهیم داشت.

تهران هم که هوای برفی نداشته به آن عادت کنید!

قطعا از هوای برفی تبریز سورپرایز نخواهیم شد چون ما هم در تهران زمین درست و حسابی نداشتیم و در زمین‌های نامساعد و گلی تمرین کرده‌ایم.

رفته، رفته بازی‌های استقلال فشرده‌تر می‌شود به خصوص که بازی با ذوب‌آهن هم لغو شد و باید بین بازی‌ها انجام دهید.

فشردگی مسابقات استقلال وحشتناک است و باید خودمان را آماده بازی‌های پشت‌سر هم  کنیم. به جز فشردگی بازی‌ها، سفرهای طولانی هم داریم که باید حدود 40 روز درگیر آن باشیم. به هر حال برنامه‌ریزی اینطور بوده و باید خودمان را آماده نگه داریم.

به استقلال هم مثل بعضی از تیم‌ها نگاه ملی نخواهند کرد؟

ما را اذیت نکنند و مشکل‌ساز نشوند، نیازی به کمک نداریم! تیم ما آماده مسابقات سنگین و فشرده است به شرطی که از جای دیگر در کارمان دخالت نکنند.

برانکو ایوانکوویچ هم در اظهارنظری عجیب در کنفرانس قبل بازی تیمش با استقلال خوزستان مدعی شده که چرا پنالتی پیکان را نگرفته‌اند. البته او سربسته این حرف را زده که یک جورهایی تابلو بود!

ما خودمان را آماده بازی با تراکتورسازی می‌کنیم و کاری به حرف‌های دیگر مربیان نداریم. این حرفی که این آقا مطرح کرده، مشخص نیست برای چیست و چرا درباره بازی ما صحبت کرده است!

دروازه‌بان استقلال باز هم رحمتی خواهد بود؟

ما سه دروازه‌بان خوب و آماده داریم که همیشه آماده بازی کردن هستند. استقلال به جز سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی یک جوان ملی‌پوش به نام مهدی نوراللهی دارد که اخیرا به تیم ملی جوانان هم دعوت شده و روحیه بالایی دارد. در مورد بازی کردن دروازه‌بانان هم خود آقای شفر تصمیم می‌گیرد. خدا را شکر مشکل خاصی بابت دروازه‌

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز