خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - استقلال خوزستان به هم رسیدند؛ آتش بس یا آغاز جنگ دوم؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۵۶

پرسپولیس و استقلال خوزستان فردا در هفته هجدهم لیگ برتر با یکدیگر دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی رفت پرسپولیس و استقلال خوزستان 18 مرداد در اهواز با تساوی دو تیم به پایان رسید؛ نکته مورد توجه درخصوص این بازی اما جو متشنج ورزشگاه غدیر بود، تنش‌هایی که این بار مختص مستطیل سبز نبود و حتی به سکوهای ورزشگاه راه یافت تا غدیر را به جهنمی برای پرسپولیس تبدیل کند و هواداران تیم فوتبال استقلال با پرتاب سنگ از میهمان خود پذیرایی کنند.

پس از این بازی موج عظیمی از اعتراضات از سوی اعضای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم شکل گرفت؛ آنها با واکنش‌های شدیدی بعد از بازی، تیم رقیب را مخاطب قرار دادند و اهوازی‌ها را مسئول این نابسامانی‌ها معرفی کردند.

حسن خطاب این اعتراضات اما واکنش عجیب سرمربی استقلال خوزستان، داریوش یزدی بود که در مصاحبه‌ای پس از بازی با تمجید از هواداران تیمش این درگیری‌ها را تکذیب و جو به وجود آمده را حاصل بزرگنمایی پرسپولیسی‌ها دانست.

حالا بعد از گذشت چندین ماه از آن بازی درگیرانه، پرسپولیس با انگیزه‌‌ی انتقام و قدرت‌نمایی برای رسیدن به صدر جدول رده بندی به مصاف قعرنشین لیگ می‌رود. سکوهای پرسپولیس که تاکنون در بازی‌های خانگی مهمان نوازی را در مقابل مهمانان خود به خوبی انجام داده‌اند، انتظار می‌رود در این بازی هم به همین شکل عمل کنند تا آزادی به غدیری دیگر تبدیل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز