خبرگزاری کار ایران

میثم کریمی در گفتگو با ایلنا؛

سعی می‌کنیم دوباره پرسپولیس را متوقف کنیم/ با دوندگی زیاد ضعف فنی را پوشش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۱۱

هافبک تیم استقلال خوزستان در خصوص دیدار این تیم با پرسپولیس به اظهارنظر پرداخته است.

میثم کریمی هافبک تیم استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیمی خوبی داریم و بازیکنان آماده انجام این مسابقه بزرگ هستند. درست است که در دو دیدار گذشته نتوانستیم عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم اما می‌خواهیم تلاش زیادی را انجام دهیم تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. سعی می‌کنیم حالا که از نظر فنی نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر هستیم با دوندگی زیاد این مشکل را پوشش دهیم.

وی افزود: تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و آقایان قنبری و بوستانی شرایط این تیم را برایمان توضیح داده‌اند و ما هم می‌خواهیم به حرف‌ آن‌ها گوش بدهیم و دستورات آن‌ها را اجرا کنیم. پرسپولیس در دیدار گذشته نتیجه خوبی نگرفته و می‌آید که آن شکست را جبران کند. به همین دلیل بازی بسیار سختی در انتظار ماست و باید بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.

هاتفبک دفاعی استقلال خوزستان در خصوص اینکه در بازی رفت توانستند پرسپولیس را متوقف کنند و آیا اینکه می‌توانند در این بازی هم از پس این کار بر بیایند یا خیر گفت: ما در اوایل نیم فصل اول شرایط بسیار خوبی داشتیم و بازیکنانمان بهترین بازی‌های خود را انجام می‌دادند اما هر چه که از فصل گذشت به خاطر مشکلاتی که برایمان به وجود آمد روند نزولی را طی کردیم. در بازی رفت مقابل پرسپولیس موقعیت‌های کمی را به این تیم دادیم و خیلی خوب بازی کردیم. در این مسابقه هم سعی می‌کنیم مانند دیدار رفت باشیم و حریف سرسختی برای تیم بزرگ پرسپولیس باشیم.

کریمی در خصوص شرایط مالی استقلال‌خوزستان عنوان کرد: بازیکنان ما قراردادهای پایینی دارند و شاید فقط چهار، پنج بازیکن تیم ما قرارداد بالای صدمیلیون تومان داشته باشند. تا الآن حدود 50 درصد پرداختی داشته‌ایم آن هم به این خاطر بود که اگر پرداختی به بازیکنان به 50 درصد نمی‌رسید می‌توانستند از تیم جدا شوند و به همین خاطر و به دلیل اینکه استقلال خوزستان نمی‌تواند بازیکن جذب کند مسئولان تیم دریافتی بازیکنان را تا 50 درصد رساندند تا بازیکنی نتواند جدا شود.

وی در مورد پیش‌بینی خود از جایگاه انتهای فصل استقلال خوزستان نیز گفت: باید خیلی زحمت بکشیم و خیلای تلاش کنیم تا تیم را در لیگ نگه داریم. حریفان سرسختی داریم و امیدوارم بتوانیم تیم استقلال خوزستان را در لیگ نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز