خبرگزاری کار ایران

اوندر:برای پیروزی باید بهترین نمایشمان را ارائه دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۳۳

چنگیز اوندر ستاره‌ی ترکیه ای تیم فوتبال آس رم ایتالیا معتقد است برای پیروزی برابر پورتو باید بهترین نمایششان را ارائه دهند.

به گزارش ایلنا،چنگیز اوندر هافبک 21 ساله باشگاه آس رم ایتالیا معتقد است صعود تیمش از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان موفقیت خوبی برای این باشگاه به حساب می‌آید و برای پیروزی در برابر پورتو نیاز به ارائه بهترین نمایش خود دارند.

اوندر پیش از مسابقه‌ی 3 شنبه شب تیمش برابر پورتو در چارچوب مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی سختی در انتظار ما است و پورتو تیم قدرتمندی است و ما برای پیروزی باید بهترین نمایش خود را ارائه دهیم. تیم ما توانایی صعود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی را دارد و ما این امر را پارسال با رسیدن به مرحله‌ی نیمه نهایی و حذف کردن بارسلونا اثبات کردیم و میتوانیم این کار را تکرار کنیم.

اوندر ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی بازی در لیگ قهرمانان است و من از کودکی رویای بازی در این رقابت ها را داشتم.در آن زمان بازی ها ساعت 21:45 به وقت ترکیه برگزار میشد و من مجبور بودم پیش از شروع نیمه‌‌ی دوم بخوابم.خاطره انگیزترین بازی برایم مسابقه‌ی بین آث میلان و لیورپول در سال 2005 بودکه ابتدا میلان 3-0 جلو افتاد و سپس با بازگشت لیورپول مسابقه در 90 و 120 دقیقه 3-3 شد و در پنالتیها لیورپول  به پیروزی رسید و قهرمان شد و از جهت دیگر این فینال مسابقه‌ی بسیار بزرگ بود  که در استانبول برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز