خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

7 نکته از تقابل پورتو - آس رم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۹۰

دو تیم آس رم ایتالیا و پورتو پرتقال امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، گرگ‌های شهر رم امشب در چاررچوب مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف صدر نشین لیگ پرتغال خواهند رفت. در ادامه به نکات آماری و جالب توجه این بازی خواهیم پرداخت:

1- رم در رقابت‌های اروپایی هیچ گاه برابر پورتو پیروز نشده و از 4 مصافش 2 مساوی و 2 باخت در کارنامه‌ی خود دارد.

2-این 2 تیم 4 بار در رقابت های اروپایی به مصاف هم رفتند که اولین بار در winner cup فصل 1981-1982 بود و  دومین بار در مرحله نهایی پلی آف فصل 2016-2017 که هر 2 بار رم حذف شد.

3-در 4 مسابقه با پورتو رم 6 گل خورده و تنها 1 گل دریافت کرده است.

4-آس رم و پورتو هیچ گاه در دور نهایی لیگ قهرمانان با هم رو به رو نشده اند.

5-شاگردان کونسیسائو در پورتو با کسب 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن بهترین تیم در این زمینه در دور گروهی این فصل لیگ قهرمانان بودند که 15 گل زدند و تنها 6 گل خوردند.

6-رم در تاریخ رقابت های اروپایی 14 بار به مصاف تیم های پرتغالی رفته که حاصل آن 5 برد،5 مساوی و 4 باخت ، زدن 19 گل و دریافت 15 گل بوده است.

7-رم در مرحله نهایی لیگ قهرمانان تنها یک بار با تیم های پرتغالی روبه‌رو شده که مربوط به سال 2008 و نبرد این تیم با اسپورتینگ لیسبون است؛مسابقه‌ای که در ورزشگاه المپیکو با پیروزی 2-1 رم همراه شد و در بازی برگشت 2 تیم به تساوی 2-2 دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز