خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت

با این برد می توانیم اعتماد هواداران را جلب کنیم/سخت ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۲۴

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز پیروزی این تیم برابر نفت را بسیار باارزش دانست و معتقد است این برد در جلب اعتماد هواداران این تیم بسیار موثر است

به گزارش ایلنا رضا مهاجری پس از برتری تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری این پیروزی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این برد را به مردم خوب تبریز، آذربایجان و تماشاگران فوتبال تقدیم می‌کنم. ما به این برد نیاز داشتیم. 

وی حضور تماشاگران را در این شرایط کمک بسیار بزرگی دانست و افزود: امیدوارم در بازی‌های بعدی تماشاگران بیشتری را هم ببینیم. ما روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کرده بودیم و بچه‌ها به جز زدن ضربات آخر روی بازی تمرکز داشتند. تیم نفتیک بازی بسته را ارائه کرد وچشم به ضد حمله داشت اما نوع بازی بچه‌های ما این فرصت را از آنها گرفت. 

مهاجری با اشاره به کیفیت زمین بازی هم گفت: زمین به خاطر بارش باران و تگرگ روی بازی ما تاثیر گذاشت. اگر پاسی درست ردوبدل نمی‌شد به خاطر خیس بودن زمین بود.

وی افزود: در مجموع برد ارزشمندی داشتیم که می‌تواند برای ما خوب باشد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد. با این برد می‌توانیم اعتماد هواداران را جلب کنیم تا شاهد حضور بیشتر هواداران باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: با وجود احترامی که برای نفت قائل هستیم، بازیکنان ما به خوبی این تیم را کنترل کردند. در ضربات ایستگاهی هم ما بازیکنان خلاقی داشتیم که قبلا هنر خود را ثابت کرده‌اند.

مهاجری با تاکید بر اینکه بازیکنان ما خیلی خوب تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ما سخت‌ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده‌ایم در حالی که می‌توانیم یک جا باشیم و توپ بلند ارسال کنیم. امروز بازی ما 30-40 درصد پیشرفت داشت و اینها را به فال نیک می‌گیریم. این شرایط را باید برای ارتقای روحی و روانی بازیکنان برای بازی با سپیدرود نگه داریم.

وی در خصوص بازی رضا خاقی‌فر هم گفت: این مسئله که رضا توپ را از میانه زمین می‌گیرد و با خود تا انتها می‌برد، یک مقدار خصلت خودش است و گاهی هم ما خواستیم و تغییر استراتژی دادیم. خالقی‌فر دفاع آنها را پشت سر گذاشت و این تغییر استراتژی جواب داد.
مهاجری درباره تعویض علوان‌زاده هم گفت: ادامه کار به صورت 10 نفره امکان نداشت با وجود اینکه دقیقه 88 بود ما مجبور شدیم او را به خاطر ضربه‌ای که به دنده‌اش خورده بود تعویض کنیم. احسان خیلی تحت فشار بود. 2 بازی تدارکاتی از او استفاده کرده بودیم که خوب جواب داد اما بدنش تحت فشار بوده و خالی کرده است. او می‌تواند خیلی به ما کمک کند.
سرمربی ماشین‌سازی افزود: زندگی صبر می‌خواهد. اگر درست قدم برداریم می‌توانیم در سالهای آینده به خوبی استفاده لازم را ببریم. این در تیم ما اتفاق می‌افتد و بچه‌ها این قابلیت را دارند که باید از آن دفاع کنیم. تغییر استراتژی در طول بازی کار سختی است که ما انجام دادیم.

وی درباره بازگشت یوسف سیدی هم گفت: سیدی ازبازیکنان شگفتی‌ساز ماست و هیجان و کودک درون زنده‌ای دارد. اولین روز گفت 3 وعده تمرین می‌کند. ما در نخستین بازی به او 15 دقیقه بازی دادیم. او گفت آماده است اما در جریان دیدار با شهرداری مصدوم شد.

وی افزود: مصدومیت سیدی برطرف شده و او از بازی بعد به تیم ما اضافه می‌شود. سیدی در حمله و دفاع می‌تواند به خوبی به ما کمک کند چون بازیکن چند پسته است.

اگر در همان ابتدای نقل و انتقالات بازیکنان را جذب می‌کردیم این به ما کمک می‌کرد. علوان‌زاده آنچه در ذهن‌ها بود تا آنچه در زمین نشان داد زمین تا آسمان فرق داشت. او انرژی‌اش را گذاشت و مثمرثمر بازی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز