خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت انتظارات را برآورده نکرده؛

گودرزی: قاسمپور قطعاً تا آخر فصل می‌ماند / هوداران صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۲

حق صنعت نفت نیست حتی در لیگ یک باشد و باید در لیگ برتر بازی کند اما حالا در لیگ یک هم خوب نتیجه نگرفته اما هوداران باید صبور باشند تا با حمایت آنها تیم از این شرایط خارج شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به زحمتی که در شروع لیگ کشیدیم، تیم صنعت نفت تا اینجای کار انتظارات ما را برآورده نکرده است.

ناصر گودرزی در گفت‌, گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به زحماتی که قبل از فصل کشیدیم، تیم فوتبال صنعت نفت تا اینجای کار انتظارات ما را برآورده نکرده و نتایج تیم خوب و باب دل ما نیست. البته تیم صنعت نفت نسبت به فصل گذشته ۷۰ درصد تغییر کرده و زمان می‌برد تا بچه‌ها هماهنگ شود هر چند در بازی های قبل موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد و حریفان روی تک موقعیت‌ها به گل رسیدند. در این چند روزه با کادر فنی صحبت کرده‌ایم و قطعاً با بازیکنان هم صحبت خواهیم کرد تا بچه‌ها هماهنگ‌تر شده و تلاش بیشتری کنند و نتایج بهتری کسب کنند تا تیم از این وضعیت خارج شود.

وی در مورد جایگاه قاسمپور در تیم صنعت نفت آبادان گفت: جایگاه قاسمپور در تیم صنعت نفت محکم است و همه جوره از او حمایت می‌کنیم و شک نکنید اگر حتی شرایط بدتر هم شود، باز هم از قاسمپور حمایت می‌کنیم و قطعاً تا آخر فصل او سرمربی صنعت نفت خواهد بود چون اگر قرار است به لیگ برتر صعود کنیم، قطعاً این اتفاق با قاسمپور می‌افتد.

گودرزی در پایان گفت: هواداران صنعت نفت از نتایج تیم ناراحت هستند. بالاخره حق طبیعی تماشاگران است که از تیم محبوب‌شان نتیجه بخواهند و الان هم حق دارند ناراحت باشند. حق صنعت نفت نیست که حتی در لیگ یک باشد و باید در لیگ برتر بازی کند اما حالا در لیگ یک هم خوب نتیجه نگرفته اما هوداران باید صبور باشند تا با حمایت آنها تیم از این شرایط خارج شود و نتایج خوبی کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز