خبرگزاری کار ایران

دردسر شیرین یا حاشیه ساز؟

معمای پنج بازیکن و دو پست؛ آرایش هجومی پرسپولیس مقابل فولاد به چه شکل خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۰۶۵

تعدد بازیکنان با کیفیت تبدیل به دردسری شیرین برای برانکو شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با قرار گرفتن مهدی ترابی در لیست بازیکنان پرسپولیس برای جدال با فولاد گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ترکیب سرخپوشان پایتخت انجام می‌شود که در گزارش زیر به حالات  مختلف قرارگیری بازیکنان پرسپولیس در خط هافبک و حمله می‌پردازیم:

چهار بازیکن از شش بازیکنی که در خط هافبک و فوروارد پرسپولیس مابل فولاد در ترکیب این تیم قرار می‌گیرند، مشخص هستند و رقابت برای دو پست دیگر بین پنج بازیکن ادامه دارد.

حضور کمال کامیابی‌نیا، احمدنوراللهی و سروش رفیعی در خط هافبک و علی علیپور در نوک پیکان حمله پرسپولیس تضمین شده است و پنج بازیکن برای تصاحب دو پست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

* امید عالیشاه

بهترین پاسور این فصل لیگ برتر که در نیم فصل اول در پست وینگر چپ خوش درخشید و توانست پاس‌گل‌های فراوانی را برای بازیکنان پرسپولیس ارسال کند یکی از گزینه‌های برانکو برای حضور در میدان است. عالیشاه که در جدال با پدیده در نقش مهاجم کاذب ظاهر شد با توجه به کیفیت فنی که در پست وینگر نشان داده می‌تواند یکی از بازیکنانی باشد که در خط هافبک پرسپولیس قرار می‌گیرد.

* سیامک نعمتی

بازیکن چند پسته تیم پرسپولیس که در فصل جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود بر جای گذاشته یکی دیگر از بازیکنانی است که می‌تواند در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بگیرد. نعمتی که در دیدار گذشته مقابل پدیده توانست با یک شوت سرکش دروازه میلاد فراهانی را باز کند یکی از بازیکنانی است که احنتمال حضور او در زمین مسابقه به عنوان وینگر وجود دارد.

* بشار رسن

ستاره عراقی که پس از جام ملت‌های آسیا دیر به اردوی پرسپولیس اضافه شد فعلا مورد غضب برانکو است و از کمترین احتمال ممکن برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برخوردار است. بشار به احتمال زیاد بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و در صورت صلاحدید برانکو به زمین مسابقه خواهد رفت.

* مهدی ترابی

فوق ستاره پرسپولیس که برای اولین بار در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفته، اگر قرار  باشد به عنوان مهاجم در کنار علیپور به میدان نرود اصلی‌ترین گزینه برانکو برای بازی در پست وینگر راست است. ترابی که یکی از ستارگان لیگ برتر در سالیان اخیر بوده برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و باید ببینیم به عنوان وینگر به بازی گرفته خواهد شد یا مهاجم.

* ماریو بودیمیر

مهاجم بلند بالا و کروات تیم پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنانی است که احتمال حضور او در ترکیب ثابت پرسپولیس مقابل فولاد وجود دارد. بودیمیر در صورتی که برانکو قصد داشته باشد از ترابی در پست وینگر استفاده کند می‌تواند در کنار علیپور زوج خط حمله صدرنشین لیگ برتر را مقابل فولاد تشکیل بدهد.

هر آن چه که هست باید منتظر باشیم و ببینیم چه در سر پروفسور کروات می‌گذرد و تیم پرسپولیس با چه آرایشی وارد زمین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز