خبرگزاری کار ایران

جامبولات تدیف: به دنبال قهرمانی در جام‌جهانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۲۹

سرمربی نامدار تیم ملی کشتی روسیه می‌گوید به دنبال کسب بهترین نتیجه در جام‌جهانی است.

به گزارش ایلناو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف با بیان این مطلب افزود: پس از برگزاری رقابت های جام یاریگین، اردوی تیم ما از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن) برای شرکت در چهار مسابقه جام جهانی، قهرمانی اروپا، بازی های اروپایی بلاروس و رقابت های جهانی قزاقستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: ما از سال 2011 میلادی در جام جهانی قهرمان نشده ایم و می خواهیم در یاکوتسک نتیجه خوبی کسب کنیم و اگر نیاز باشد از سعداله یف هم در ترکیب خود استفاده می کنیم.

تدیف تصریح کرد: ما چهار مسابقه مهم را پیش رو داریم اما رقابت های جهانی قزاقستان که گزینشی المپیک است مهمترین رقابت ماست و ما برای آماده سازی در آن، رقابت های جام جهانی و قهرمانی اروپا و دو مسابقه دیگر را مدنظر داریم.

وی تأکید کرد: از عملکرد کشتی گیران روس در جام یاریگین به خصوص خزریف در سنگین وزن راضی هستم و حضور ماگومد رسول قاضی ماگمدوف در وزن 70 کیلوگرم تصمیم درستی بود.

تدیف در پایان خاطرنشان کرد: نفرات حاضر در جام جهانی یاکوتسک (روزهای 25 و 26 اسفندماه) حتما از جام یاریگین انتخاب نمی شوند و بهترین ترکیب را برای این مسابقات انتخاب می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز