خبرگزاری کار ایران

واکنش طلایی درمورد حضور یزدانی در تیم منتخب جهان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: حضور حسن یزدانی در تیم منتخب کشتی جهان و مصاف با تیم روسیه قابل بررسی است.

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: حضور حسن یزدانی در تیم منتخب جهان و مصاف با تیم ملی کشتی روسیه همه آثار مثبت و هم منفی در پی خواهد داشت. در حقیقت شرایط به گونه‌ای است که باید در وهله اول رئیس فدراسیون کشتی و بعد خود حسن یزدانی در این رابطه تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: حسن یزدانی طی سه ماه آینده باید در رقابت‌های جام جهانی و مسابقات داخلی حضور پیدا کند اما به هر حال مبارزه کشتی گیران ما با کشتی گیران خارجی نیز می‌تواند مثبت باشد.

قهرمان کشتی آزاد جهان در خصوص نتایج کشتی گیران کشورمان در جام یارگین گفت: ایمان صادقی و اطری در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند اما صادق جابر زاده و ابراهیمی مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: کشتی مازندران گردن کشتی ایران حق دارد و همیشه کشتی گیران مازندرانی در میاین معتبر افتخارآفرینی کردند این بار نیز تیم مازندران توانست در جام معتبر یارگین نتایج خوبی را کسب نماید.
طلایی در مورد عدم دعوت مصطفی آقاجانی کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم به اردوی تیم ملی در خاتمه خاطر نشان کرد: هدف ما جوان‌گرایی و سرمایه‌گذاری بر روی کشتی‌گیران جوان است. آقاجانی یکی از کشتی گیران خوب و با اخلاق کشورمان محسوب می‌شود،  منتهی نقطه غایی ما بعد از المپیک بر جوان‌گرایی در اردوی تیم ملی تعریف شده است.

کد خبر : ۴۵۴۷۹۱