خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازیکنم قسم خورد پنالتی بوده/ دوست داشتیم بازی را ببریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۵۳

سرمربی تیم پارس جم جنوبی معتقد است در این مسابقه دو صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشته که اگر داور اشتباه کرده باشد اجحاف در حق آنها شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم برای بازی اول دور برگشت بازی خوبی را انجام دادیم، با توجه به کیفیت بد زمین که یک مقدار بارندگی دو روز گذشته تاثیرگذار بود ولی به هر حال ما بهتر از فولاد بودیم، به خصوص در نیمه دوم. در نیمه اول روی ضربات ایستگاهی دچار اشتباه شدیم و رحمان احمدی روی یک ضربه ما را با عکس‌العملی خوب در بازی نگه داشت، فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. فولاد تیم بزرگی است و در بازی آخرش تراکتورسازی را در تبریز شکست داده بود. باید از هواداران‌مان و از همه بازیکنان‌مان که خوب تلاش کردند، تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: به هر حال نیمه اول همیشه ارزیابی است. بین نیمه نکاتی است که باید به بازیکنان‌مان بگوییم، خداراشکر بچه‌ها هم خیلی خوب وظایف‌شان را انجام دادند، موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی هم داشتیم که اگر واقعا پنالتی باشد داور در حق ما اجحاف کرده است، بازیکن ما قسم خورد که پنالتی بوده است، ولی امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

تارتار درباره مصدومیت سیف‌اللهی و ستاری گفت: سیف‌اللهی و ستاری در اردوی کیش آسیب دیدند. این دو بازیکن در تهران کارهای درمانی‌شان را انجام می‌دهند و فکر می‌کنم از هفته آینده به ما اضافه شوند.

وی تصریح کرد: همانطوری که ما پیش‌بینی کرده بودیم در نیم فصل دوم بویژه تا قبل از تعطیلات عید شرایط زمین‌‌ها خراب می‌شود و ما سعی کردیم مهاجمان بلندقامت به تیم اضافه کنیم که از روی هوا هم بتوانیم به گل برسیم. امروز هم موقعیت‌هایی به دست آوردیم. به هر حال اگر کیفیت زمین‌ها مناسب نباشد شما باید پلن دوم را هم داشته باشید که استفاده کنید. ما براساس همین دیدگاه در نیم‌فصل بازیکن گرفتیم و براساس شرایط بازی‌هایمان در داخل خانه و خارج خانه سعی می‌کنیم از نفرات‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: ما دوست داشتیم این بازی را ببریم. با آنالیزی هم که از فولاد داشتیم برنامه‌مان این بود که از جناحی که شهرام گودرزی و سعید محمدی بازی می‌کنند بیشتر حمله کنیم ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

تارتار در پایان گفت: دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم چون خیلی از حرف‌ها است که نمی‌شود زد و این یک واقعیت است. به تصمیماتی که فدراسیون فوتبال می‌گذارد احترام می‌گذارم. ولی ما در فوتبال‌مان بازیکنان خوب و امکانات بسیار بالایی داریم و باید نتیجه بگیریم. به نظرمن برنامه‌ریزی مهمترین فاکتوری است که در فوتبال ما باید مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز