خبرگزاری کار ایران

​با حضور ۴۵ بازیکن و در غیاب سرمربی

آغاز اردوی حریف شاگردان کرانچار در مکلا

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۵۴

اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید یمن که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی المپیک 2020 محسوب می شود با حضور 45 بازیکن در جنوب این کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم امید یمن در کنار ترکمنستان و عراق حریفان ایران در مرحله مقدماتی بازی های المپیک 2020 محسوب می شوند. 

برخلاف کلیه تیم های حاضر در این مرحله یمنی ها به تازگی اردوی آماده سازی خود را با حضور 45 بازیکن و به منظور انتخاب نفرات نهایی آغاز کرده اند و هنوز بازی تدارکاتی را در برنامه خود قرار نداده اند.

بر این اساس با وجود انتخاب سامی نعاش، بازیکن سابق تیم ملی یمن به عنوان سرمربی تیم امید این کشور ، تمرینات بدون حضور سرمربی آغاز شده و انتظار می رود نعاش به زودی خودش را به شهر مکلا در جنوب یمن برساند. در حال حاضر خالد بریک دستیار اول سرمربی هدایت تمرینات یمن را بر عهده دارد.

مسابقات لیگ فوتبال یمن تعطیل است و 45 بازیکن منتخب از لیگ های محلی و منطقه ای در این اردو حضور دارند که نفرات برگزیده برای حضور در اردوی مرحله دوم انتخاب خواهند شد.

اردوی مرحله دوم تیم امید یمن احتمالا به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد و در اینصورت یمنی ها پیش از حضور در تهران تنها در اردوی عربستان بازی های تدارکاتی پیش روی خود خواهند داشت.

گفتنی است مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در گروه سوم قاره آسیا به میزبانی تهران از 2 الی 6 فروردین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز