خبرگزاری کار ایران

علی شجاعی: بازی با قطر مهمترین مسابقه ماست

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۷۸

مدافع تیم ملی امید معتقد است دیدار با قطر می تواند مهمترین بازی امیدها در تورنمنت دوحه باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی شجاعی با بیان این موضوع ابتدا در خصوص اردوی تیم امید در قطر گفت:از هر نظر اردوی بسیار خوبی را سپری کردیم. امکانات و شرایط مطلوب همچنین انجام 3 بازی تدارکاتی قطعا فرصتی است که باعث می شود به بهترین شکل برای حضور در مسابقات آماده شویم.

شجاعی در خصوص دو بازی ابتدایی امیدها اضافه کرد:ما برابر تاجیکستان بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های فراوانی ساختیم و می توانستیم با نتیجه پرگل پیروز شویم اما با دو اشتباه ساده به حریفمان اجازه دادیم که یک پیروزی شیرین کسب کند. برابر کویت از اشتباهات قبلی درس گرفتیم و از همان دقایق ابتدایی بازی محکم و قاطعی انجام دادیم که باعث شد 5 بار به گل برسیم. کویت هم فوتبال خوبی بازی کرد اما تیم ما با پرس شدید و برنامه های تاکتیکی مناسب به دنبال رسیدن به دروازه حریف بود که خوشبختانه عملکرد موفقی داشتیم.

مدافع باشگاه نساجی در پایان پیرامون آخرین بازی تیم امید در تورنمنت دوحه برابر تیم ملی قطر گفت:بازی تیم های ما مقابل قطر در رده های سنی پایه همیشه جذاب و حساس هست. فکر می کنم در این رده ها رقابت نزدیکی داریم و از این نظر مهمترین بازی ما دیدار با قطر خواهد بود. می خواهیم این مسابقه را با یک نمایش بی نقص و پیروزی تمام کنیم تا از اردی قطر بهترین استفاده را برده باشیم. قطعا اگر با تمرکز کافی بازی کنیم نتیجه بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز