خبرگزاری کار ایران

کرانچار: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم / مى‌توانستیم با اختلاف گل برابر تاجیکستان پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۱۱

سرمربى تیم ملى امید ایران بعد از نخستین بازى این تیم در تورنمنت قطر گفت: از نتیجه بازى راضى نیستم ولى باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه تقریبا رضایت داشتم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، کرانچار در خصوص شکست تیم امید برابر تاجیکستان اظهار داشت:ما بازى خوبى در این مسابقه انجام دادیم و موقعیت هاى فراوانى خلق کردیم. در نیمه اول حداقل ٤ موقعیت مسلم داشتیم و در طرف مقابل با اشتباهات خودمان به حریف فرصت دادیم که موفق به گل زنى شدند. در واقع مى توانستیم در همان نیمه اول با گل هاى زیاد پیروز شویم.ما باید از این بازى ها درس بگیریم تا مرتکب چنین اشتباهاتى نشویم. با این وجود شایسته شکست نبودیم.

سرمربى تیم امید اضافه کرد: اینجا یک تورنمنت دوستانه است و طبیعتا مى خواهیم به همه بازیکنانمان فرصت بدهیم. به همین دلیل تغییرات و تعویض هاى زیادى انجام دادیم.از سوى دیگر دو هافبک تاثیرگذار خودمان رزاق پور و خدا بنده لو را در اختیار نداشتیم. البته ما امروز بیش از هر چیز در خط حمله با مشکل گل زنى مواجه بودیم. وقتى ٤ موقعیت مسلم و فرصت تک به تک دارید که هیچ کدام تبدیل به گل نمى شود طبیعتا فشار روانى روى تیم بیشتر مى شود و ممکن است نظم خودتان را از دست بدهید.

کرانچار در پایان گفت: هدف ما شناسایى نقاط ضعف است چون در بازى هاى رسمى حق اشتباه نداریم با این وجود در مسابقات بعدى نمایش بهترى خواهیم داشت و این نتیجه خللى در روند حرکت ما ایجاد نمى کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز