خبرگزاری کار ایران

آخرین مصاحبه کی روش با فردوسی پور:‌ بخشی از وجودم در ایران می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۴۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه رسمی اینستاگرامش نشان داد که آخرین مصاحبه خود را با عادل فردوسی پور انجام داده است.

به گزارش ایلنا،‌ کارلوس کی روش پس از بازگشت به همراه بازیکنان تیم ملی فوتبال به ایران و اقامت در تهران در آخرین پیامش خطاب به طرفداران تیم ملی و مردم ایران نوشت:

عادل عزیز

نامه‌ای به یکی از طرفداران عزیز تیم ملی

با تشکر از شما برای فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آخرین احساسات و افکار شخصی و حرفه ای خود در آخرین مصاحبه با شما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران. من آن را بدون اینکه بعد از آخرین بازی خوابیده باشم انجام دادم و خسته شدم. دردناک بود و درد و رنج با یک شکست به پایان رسید.

این رویا تیم ما بود که آن را متفاوت کنیم و به طرفداران فوتبال ایران یک پایان خوش پیشنهاد بدهد. این امکان پذیر نبود، اما مثل همیشه، بازیکنانم آنها را امتحان می کردند و تا به همان اندازه که ممکن است برای غرور و شادی ملت مبارزه کنند. به مانند همیشه، آنها سعی می‌کنند پیراهن تیم ملی را در جایگاه بالاتر و بهتر قرار دهند. 

من فکر می کنم که آنها در طول 8 سال گذشته شایسته صلح، احترام و قدردانی از همه آنها برای مردم ایران بوده‌اند. معتقدم الان وقت انتقاد نیست زیرا به خودمان افتخار می‌کنیم که توانستیم چهره‌ای قابل احترام و معتبر از فوتبال ایران و این کشور را به جهانیان نشان دهیم. به خودمان افتخار می‌کنیم و می‌دانیم که از عملکرد و دستاوردهایمان راضی هستیم. این نکته در فوتبال حرفه‌ای اهمیت فراوانی دارد که بدانیم برای چه فوتبال بازی می‌کنیم.

اهمیتی نداشت که با چه مشکلات و موانعی روبه‌رو شدیم، ما راه خودمان را رفتیم و این کار را با هم و برای مردم انجام دادیم. بگذارید مردم با آزادی و بدون تخریب و ظاهر سازی عمومی در مورد ما ارزیابی و قضاوت کنند. در نهایت از بازیکنان، بهترین خانواده فوتبالی‌ام، نهایت تشکر را دارم. همه شما را دوست دارم. از کادر فنی‌ام که همیشه همراهم بودند و با وفاداری کامل خودشان را وقف تیم ملی کرده بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. همه‌تان را دوست دارم.

با احترام از فوتبال ایران تشکر می‌کنم که به من افتخار داد تا به هواداران تیم ملی خدمت کنم. همه شما را دوست دارم. قدردانی بی پایان من برای این کشور و مردم ایران است. در حالی به خانه برمی‌گردم که بخشی از وجودم در این کشور باقی خواهد ماند. برای همه شما از صمیم قلبم آرزوی آرامش و شادی می‌کنم. به سوی آینده

کارلوس کی‌روش»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز