خبرگزاری کار ایران

۴ بازیکن ما به پرسپولیس نمی‌رسند

امامی فر:‌ کریمی با هزینه شخصی سالن بدنسازی فراهم کرده؛ بازی با پرسپولیس تمرکز ما را بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۲۷

سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری گفت:‌ با وجود اینکه به شرایط بازی رسیدند، اما از نظر بدنی ایده‌آل نیستند و فردا احتمالا با ما نخواهند بود، اما امیدوارم که فردا در بازی با یک تیم قوی، تنه به تنه آنها بازی کنند و تجارب بیشتری به دست بیاورند و امیدوارم که نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا امامی فر سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله  یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: همان طور که می دانید بازی فردا بازی مهمی است. فردا با یک تیم یا نفراتش بازی نداریم بلکه با یک فرهنگ به نام فرهنگ قهرمانی، بردن و احترام بازی داریم. نهال این کار در سپیدرود کاشته شده و امیدوار هستیم بازیکنان تیم ما و بازیکنان جدید این تفکر را گسترش دهند تا بتوانند هواداران را خوشحال کنند. بازی فردا می‌تواند بازی خوبی برای ما باشد، چرا که بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و این بازی می‌تواند هماهنگی خوبی بین بازیکنان برای آماده‌سازی در لیگ برتر باشد، چرا که تمرکز اصلی ما روی این مسابقات است.

وی ادامه داد: ما در ابتدای کار هستیم و شاید ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد، اما چند مصدوم داریم و با وجود اینکه به شرایط بازی رسیدند، اما از نظر بدنی ایده‌آل نیستند و فردا احتمالا با ما نخواهند بود، اما امیدوارم که فردا در بازی با یک تیم قوی، تنه به تنه آنها بازی کنند و تجارب بیشتری به دست بیاورند و امیدوارم  که نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. 

سرمربی  سرخپوشان در خصوص جذب بازیکنان جدید به این تیم اظهار داشت:‌ در نیم فصل می‌توانیم شش بازیکن در هر رده  سنی که می‌خواهیم جذب کنیم، اما به هر حال استثنائاتی هم وجود دارد، اما تیم ما از نظر اقتصادی و از بعد بودن بازیکنان آزاد، دچار شرایط سختی بود و اگر دقت کنید می‌بینید که نقل و انتقالات خیلی انجام نشد، در این بین ما سعی کردیم که بازیکنی از دست ندهیم و یکی دو بازیکن هم که از ما جدا شدند، خیلی راحت قراردادشان را گرفتند و رفتند. 

وی افزود: ما سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و درنهایت یک گلزن هم می‌خواستیم که به همین دلیل با فرزاد حاتمی قرارداد داشتیم اما به لحاظ مسائل مالی او از ما جدا شد و در پی توافقی که با سرمربی پارس جنوبی انجام شد، این انتقال صورت گرفت. شما ببینید که تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و ... به دنبال مهاجمان خارجی رفتند، اما گرفتن بازیکن قابل در این شرایط به دلیل مشکلات دلار برای ما سخت بود. چندین بازیکن به ما معرفی شدند، اما شرایط برای جذب آنها فراهم نشد، هر چند که ما سهمیه فیفا را داریم و اگر موردی باشد، یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم. تفکر آقای کریمی اینگونه است که مهاجمی جذب کنیم که شرایط خوبی داشته باشد. 

امامی‌فر در مورد معرفی بازیکن جدید که به این تیم پیوستند تصریح کرد: از طریق کانال اطلاع‌رسانی باشگاه، این موضوع را اعلام می‌کنیم و رزومه بازیکنان را خواهیم گفت، اما همانطور که می‌دانید، جذب بازیکن خارجی با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده و باید بازیکنانی جذب شوند که یا ملی‌پوش بوده باشند یا اینکه در لیگ‌های معتبر بازی انجام داده باشند، و ما دو بازیکن گرجستانی گرفتیم که آنها در تیم ملی زیر بیست و سه سال گرجستان و همچنین یورولیگ بازی کردند و فکر می‌کنم بتوانند به ما کمک کنند. همچنین امیر منصوریان از پدیده به ما اضافه شده و علیزاده هم به عنوان هافبک دفاعی به ما پیوسته و احمد محمودی هم از لیگ یک آمده است. تفکر ما این بود که به بازیکنان امید بها داده شود اما در این شرایط متأسفانه آقایان پرهام و اسکندری دچار مصدومیت طولانی شدند و نیاز به جراحی دارند. در کل تیم ما جوان شده و این بازیکنان در آینده به سپیدرود کمک خواهند کرد. درباره غایبان بازی فردا هم باید بگویم صادقیان، شیخ‌سلیمانی، توکلی و لوکا کسانی هستند که فردا قطعا بازی نخواهند کرد. 

مربی تیم سپیدرود در خصوص اینکه او و علی کریمی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و فردا باید مقابل این تیم بازی کنند، گفت: ضمن احترام متقابل باید بگویم که ما به وظیفه حرفه‌ای و قلبی‌مان نسبت به سپیدرود عمل می‌کنیم، حتی علی کریمی با هزینه شخصی، یک سالن بدنسازی فراهم کرده و این کارها صورت می‌گیرد تا بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند. خوشبختانه هواداران ما هم فهیم هستند و شرایط ما را درک می‌کنند. جا دارد که به تیم داماش هم تبریک بگویم که به فینال جام حذفی صعود کرد و هواداران شاد شدند، چرا که این مسائل به شادی در جامعه کمک خواهد کرد. 

امامی‌فر در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها پرسید که او پاسخ داد: من درباره تیم ملی حرف نمی‌زنم و فقط درباره بازی و سپیدرود صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز