خبرگزاری کار ایران

امامی فر: تصمیمات داور شجاعانه بود / امیدوارم شکست پارس جنوبی استارت موفقیت ما باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۳۱

سرمربی سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد شاگردانش در ادامه روند خوب خود با برتری برابر پارس جنوبی جم شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی، گفت: خوشحالیم که طلسم شکسته شد و اولین پیروزی را کسب کردیم. این مهم به دست نمی‌آمد مگر با حمایت هواداران خوبمان که در این شرایط جوی ما را تنها نگذاشتند. از لحاظ فنی شرایط طوری پیش رفتیم که انتظار داشتیم. کاری کردیم که پارس رو به بازی بلند بیاورد. پنالتی هم جزوی از بازی است.

او ادامه داد: با وجود اینکه می‌توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم گلر پارس جنوبی بسیار خوب کار کرد و روز خوبی را پشت سر گذاشت. حریف‌ هم موقعیت‌هایی به دست آورد. در نیمه دوم در 20 دقیقه آخر از لحاظ روانی شرایط خوبی نداشتیم و به خاطر استرس کسب اولین پیروزی کمی عقب نشستیم. خوشحالم که از این بازی سر بلند بیرون آمدیم. امیدوارم در روزهای آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی سپیدرود در ادامه در مورد اینکه تیم مشکل گلزنی دارد، گفت: در بحث گلزنی باید بیشتر تمرین کنیم. در برنامه کاری ما این مسئله وجود دارد. از لحاظ جایگاه از روزی که آمدیم حداقل و حداکثری برای خودمان در نظر گرفتیم. در بازی خانگی امروز این اتفاق افتاد. هنوز با جایگاهی که خیالمان را راحت کند فاصله داریم. اگر در نیم فصل دوم نیاز به تغییر باشد کار لازم را انجام می‌دهیم. وقتی شما عملکرد تیم را در این بازی نگاه می‌کنید به این نتیجه می‌رسید که شاید اصلا نیاز به جذب بازیکن جدید نداشته باشیم. 

مربی سپیدرود در مورد اینکه او و علی کریمی توانستند تاثیر خوبی روی عملکرد تیم بگذارند، گفت: کادرفنی فقط من و علی کریمی نیستیم. بیابانی کار آنالیز می‌کند،‌ محسن سیدی، سهیل حق‌‌شناس و نوشادی و سایر دوستان مثل بهارمهست هم هستند‌. بازیکنان ایرانی شرایط خاص خود را دارند. با بازیکنان ایرانی علاوه بر  کار جسمانی و تاکتیکی باید کار روانی هم کرد‌.

او ادامه داد: تفاوت بین بازیکنان خیلی زیاد نیست. ما روز به روز پیشرفت را بین بازیکنان مشاهده می‌کنیم. علی عزتی بسیار خوب کار کرد. امین منوچهری بسیار خوب کار کرد و همه این اتفاقات نشان از پیشرفت تیم دارد. به نظر من 3 امتیاز این بازی از نان شب هم برای ما واجب تر بود و امیدوارم این ا‌ستارت موفقیت ما باشد.

وی در مورد غیبت حسین ابراهیمی، گفت: با سازمان لیگ که صحبت کردیم انگار او محروم بوده اما نامش در سیستم دیر ثبت شده است. به همین خاطر او را در این به بازی به میدان نفرستادیم. 

امامی فر در مورد عملکرد داور و درگیری که بین نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: تصمیمات داور شجاعانه بود. در این شرایط جوی کار سخت است در این شرایط می‌توانید شاهد هر تَنشی باشید اما مربیان دو تیم احترام یکدیگر را حفظ کردند و مشکل خاصی نبود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز