خبرگزاری کار ایران

بازیکنان نمی‌خواستند دست از تلاش بردارند

امامی فر: باید شکست ناپذیری را در سپیدرود جا بیندازیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۶۶

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: باور کنید بازیکنان تا دقایق آخر طوری دویدند که خون به مغزشان نمی‌رسید اما نمی‌خواستند دست از تلاش بردارند. این یک نقطه امید است و ما امیدوار هستیم با همت بچه‌ها در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: باعث افتخار است که مجددا در خدمت اصحاب رسانه هستم و امیدوارم دوباره به فوتبال گیلان خدمت کنم. بابت غیبتم در نشست خبری روز گذشته عذر‌ می‌خواهم و خوشبختانه مشکل شخصی که داشتم به خیر گذشت. اگر روز گذشته سیدی در اینجا حضور داشت با مشورت علی کریمی بود.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید که با چه مشکلاتی رو به رو بودیم و باید کاری کنیم دوباره شکست ناپذیری را در تیم جا بیندازیم. خوشبختانه مقابل صنعت نفت کاری کردیم که تیم تا دقایق پایانی دنبال برد بود و گل هم نخوردیم.

او درباره مصدومیت یعقوب کریمی گفت: کریمی بعد از 2 ماه بازی کرده و مصدوم شده و این نشان می‌دهد از نظر بدنی دچار مشکلات هستیم ولی امیدواریم در تعطیلات این مشکلات حل شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: ما واقعا نیاز داریم که بازیکن جذب کنیم و امیدواریم در تعطیلات این اتفاق بیفتد و برای بازی پرسپولیس و پیکان آماده شویم.

امامی فر بیان داشت: در وهله اول هدف مان این بود نفت که با تیم ما در جدول نزدیک است از سپیدرود فاصله امتیازی نگیرد. جا دارد از بچه‌ها تشکر کنم که با تمام وجود فشار را تحمل کردند، باور کنید آنها تا دقایق آخر طوری دویدند که خون به مغزشان نمی‌رسید اما نمی‌خواستند دست از تلاش بردارند. این یک نقطه امید است و ما امیدوار هستیم با همت بچه‌ها در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز