خبرگزاری کار ایران

چرا صحنه گل آفساید ما را نشان ندادند؟

حمله سرمربی سپیدرود به داور: برایش متاسفم / اجازه ندارد چون داور است از بالا به پایین نگاه کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۵۶۲

مربی سپیدرود نسبت به رفتار داور بازی انتقاد کرد و گفت: داور اجازه ندارد نگاه بالا به پایین داشته باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر پس از شکست یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت:  پیش‌بینی چنین بازی سختی را داشتم. در کل بازی حساس و مهمی برای دو تیم بود، ما مانند هفته گذشته نبودیم و سهم خودمان را در این شکست می‌پذیریم.

وی افزود:چند سوال از شما دارم.چرا داور چهارم این مسابقه خراسانی بود؟ چرا صحنه‌ای که منجر به گل آفساید ما شد، پخش نشد؟ این صحنه نه در اسکوربورد ورزشگاه و نه در تلویزیون پخش نشد. این در حالی است که صحنه فوق را باید پخش می‌کردند. متأسفانه در این موضوع اخلاق را باختند.

مربی سپیدرود با ابراز تاسف از نوع برخورد داوری بازی گفت: برای داور وسط متأسفم که اینقدر پرخاشگر، عصبانی و ناراحت با مربیان برخورد کرد. او قاضی میدان است و سوت دارد، اما این اجازه را ندارد چون داور است  از بالا به پایین نگاه کند .

امامی فر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به قوانین صحنه‌های خطا و آفساید نباید در اسکوربورد ورزشگاه پخش شود، گفت: در پخش در اسکوربورد حق با شماست، اما چرا صحنه آهسته گل ما در تلویزیون هم پخش نشد؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز