خبرگزاری کار ایران

آزمون عصبی بود و شرایط روحی خوبی نداشت

عنایتی: با کی‌روش چیزی عایدمان نشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۴۴

رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی ایران معتقد است تیم ملی در دیدار مقابل ژاپن حرفه‌ای نبود و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی ایران معتقد است تیم ملی در دیدار مقابل ژاپن حرفه‌ای نبود و نتیجه را واگذار کرد.

وی همچنین اعلام کرد از حضور هشت ساله کی‌روش در ایران چیزی عاید فوتبال ما نشده است. با وی در این مورد و همچنین نظرش درخصوص اعضای جدید هیات مدیره استقلال صحبت کردیم.

عملکرد تیم ملی را در دیدار مقابل ژاپن چطور ارزیابی کردید؟

در ابتدا جا دارد به بازیکنان تیم ملی خسته‌نباشید بگویم. آنها خیلی تلاش کردند که بتوانند بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را به دست بیاورند اما اتفاقاتی در دیدار مقابل ژاپن افتاد که اکثر آنها بر اثر کم‌تجربگی بازیکنان بود. آنها در باد غرور بردهای بازی‌های قبل بودند. درواقع باید بگوییم در دیدار مقابل ژاپن حرفه‌ای نبودیم.

یعنی به نظرتان ژاپن استحقاق حضور در فینال را داشت؟

باید بگویم جام ملت‌ها شرایط خاص خودش را داشت. تیم‌ها امسال خیلی قوی نبودند. ما با تیم‌هایی بازی کرده بودیم که شانس پیروز شدن مقابل آنها را داشتیم. ژاپن با برنامه بازی کرد و توانست روی همین موضوع به فینال مسابقات راه پیدا کند.

سردار آزمون در این بازی یک حرکت غیرورزشی هم انجام داد.

بالاخره وقتی جام را از دست می‌دهی خیلی مسایل دیگر هم نمود پیدا می‌کنند. کارهایی که آزمون انجام داد از بازی با یمن شروع شد. او عصبی بود و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت. درواقع باید بگویم بازیکنان ما باید یاد بگیرند که کمی حرفه‌ای شوند. ما باید در شرایط سخت خودمان را کنترل کنیم.

به نظرت کی‌روش باید در فوتبال ایران بماند؟

به نظر من با حضور کی‌روش در ایران، از لحاظ شخصیتی خیلی خوب شدیم اما این را باید قبول کنیم از بودن هشت ساله کی‌روش در ایران چیزی عایدمان نشد. شما وقتی هزینه می‌کنید باید یک چیزهایی را هم به دست بیاورید اما با حضور هشت ساله کی‌روش در ایران، ما نتوانستیم حداقل چهار مربی خوب را در کنار وی تعلیم بدهیم و به همین دلیل است که می‌گویم هیچ دستاوردی نداشتیم.

اعضای جدید هیات مدیره استقلال هم انتخاب شدند.

اتفاق بسیار خوبی بود که منزوی و ماجدی به هیات مدیره استقلال آمدند. آنها به شرایط استقلال آگاهی دارند و به همین دلیل شاید برای استقلال اتفاقات خوبی بیفتد. اما از دو عضو دیگر هیچ شناختی ندارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز