خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقادات تند حسین شمس از کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۲۸

حسین شمس انتقادات شدیدی را علیه کارلوس‌کی‌روش، صداوسیما و برخی از کارشناسان برنامه‌های تلویزیونی مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران مقابل ژاپن شکست سنگینی را متحمل شد و نتوانست به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

گفت‌وگوی حسین شمس پیشکسوت فوتبال و فوتسال ایران با ایلنا را در ادامه می‌خوانید:

* دو بازی مهم داشتیم و نتوانستیم پیروز شویم

ما در این تورنمنت دو بازی مهم داشتیم. یعنی تیم‌های یمن، ویتنام، عمان و چین را تیم خبرنگاران ایران هم می‌توانست شکست دهد. در این مسابقات ما دو بازی مهم داشتیم. مقابل عراق دفاع کردیم و گل نخوردیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم. یک بازی هم مقابل ژاپن بود که نتوانستیم کاری از پیش ببریم و سه گل خوردیم. ما نه با عربستان بازی کردیم نه با کره‌جنوبی و نه با استرالیا. اگر ما دروازه‌بانی مثل آقای بیرانوند را درون دروازه نداشتیم عراق ما را شکست می‌داد. پدر خود را با کلین‌شیت درآوردیم. هر جا نشستیم گفتیم کلین‌شیت کردیم وگل نخوردیم. کسی نبود بگوید که ما در مقابل چه تیم‌هایی بازی کردیم که کلین شیت کردیم. دیگر یمن و ویتنام و عمان و چین که این حرف‌ها را ندارد که ما بخواهیم با کلین‌شیت کردن در مقابلشان پز بدهیم.

* مقصر اصلی شکست صداوسیما است

کجاست محمدمایلی کهن که بیاید و بازی‌های تیم ملی را تحلیل کند. مگر شاهکار 1996 را به وجود نیاورد؟ مگر ما شش گل به کره‌جنوبی نزدیم؟ مگر سه گل به عرستان نزدیم؟ کجاست آقای مایلی کهن که بیاید و حرف راست بزند. همه‌ی شبکه‌ها ازسلامت و نسیم گرفته تا بقیه سرود یازده ستاره را پخش می‌کردند و معتقد بودند هم ژاپن را می‌بریم و هم قهرمان می‌شویم. یک بار محمد مایلی کهن را می‌آوردید و از او در مورد تیم ملی می‌پرسیدید تا او هم به شما بگوید چه خیانت‌های اتفاق افتاده است.

* چرا ذهن مردم را مشوش می‌کنید؟

گزارشگر مسابقه می‌گوید ما همیشه از داوران استرالیایی زخم خورده‌ایم و ضرر کرده‌ایم.چرا بازیکن تیم ملی ایران که از یک مربی مثلا حرفه‌ای برخوردار است چرا نباید توپ را تا لحظه آخر تعقیب کنند. پنالتی اعلام شده به نفع استرالیا هم درست بود. داور چه تصمیم اشتباهی گرفت که شما اینطور می‌گویی. الآن چه کسی است که جواب مردم را می‌دهد. چه کسی  جواب اشک‌های مردم را می‌دهد.

* غیر از اوت دستی کار دیگری انجام ندادیم

سالیانه هشتاد میلیارد به کی‌روش دادیم و هیچ خروجی از او دریافت نکردیم. از جدایی کی‌روش چه کسی ضرر کرده است. او یا ما؟ به خداوندی خدا قسم که او سود برده است. یک نفر بیاید الآن جواب بدهد که چرا یک منتقد نمی‌توانست به راحتی صحبت کند و بگوید چه بر سر فوتبال ایران می‌آید. چرا می‌گوییم کی‌روش بهترین مربی دنیاست. ما سالیان دور سانتر می‌کردیم همایون بهزادی سر می‌زد و بازی‌ها را می‌بردیم. بعد از آن کریم باوی، صمد مرفاوی و علی دایی به این گونه عمل می‌کردند. الآن هم که سردار آزمون را آنجا گذاشته‌ایم و از هر جا توپ می‌گیریم برای او بلند ارسال می‌کنیم بدون هیچ تاکتیک و برنامه‌ای. وقتی گل خوردیم چه اتفاقی درشکل بازی تیم ملی رخ داد. چه برنامه‌ای برای جبران نتیجه داشتیم غیر از اینکه اوت دستی بیاندازیم یا اینکه بازی بلند انجام بدهیم.

آقای برانکو که  احترام خاصی برای او قائل هستم، یکسال با 13 بازیکن سر کرد و تیم را به زیبایی و به خوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. آن وقت می‌بینیم این مربی  پرتغالی این همه پول از ما دریافت کرد اما هیچ‌کاری برای فوتبال ملی ایران انجام نداد. چرا یکبار با تیم‌های بزرگ بازی دوستانه انجام ندادیم. اگر با چند تیم خوب بازی می‌کردیم باور بفرمایید این بلا سر تیم ملی ایران نمی‌آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز