خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: یک عذرخواهی ویژه به مردم ایران بدهکاریم / نکات ریز را رعایت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۷۵

مهاجم تیم ملی در پایان بازی برابر ژاپن به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و از هواداران خواست تا در خصوص او قضاوت عادلانه ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا، کریم انصاریفرد با تمجید از کارلوس کی روش در پایان بازی با ژاپن ضمن عذرخواهی از هواداران فوتبال ایران گفت: یک عذرخواهی ویژه به مردم بدهکار هستیم. دوست نداشتیم اینطوری تمام شود ولی این طبیعت فوتبال است.

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم اما روی یک صحنه که بازیکنان فکر کردند داور خطا گرفته است گل خوردیم و بعد از آن شرایط سخت شد. 

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه کی روش گفته تیم ملی بعد از گل اول از هم پاشید هم گفت: درست است چون ما برای جبران گل جلو آمدیم و تمرکز لازم را نداشتیم و گل دوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم و این گل باعث شد شیرازه ما از هم بپاشد. البته بچه‌ها تماما تلاش شان را کردند و هرچه در توان داشتند گذاشتند. 

وی افزود: همیشه شما وقتی به جاهای حساس می‌رسید نکات ریز خیلی مهم است، ما این را رعایت نکردیم و شرمنده مردم ایران شدیم.

انصاری فرد در مورد بازی آخر کی روش در فوتبال ایران هم گفت: من نمی دانم چه اتفاقی می افتد ولی واقعا آقای کی روش خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرد که بعدا همه آن را می فهمند. ایشان خالصانه زحمت کشیدند  و با کمی ها ساختند و دوست داشتند بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز