خبرگزاری کار ایران

رحمان احمدی: ژاپن مرموزانه بازی می‌کند / بیرانوند حالا حالاها شماره یک ایران می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۹۹۸

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی برابر ژاپن می‌گوید سامورایی‌ها سبک مرموزانه‌ای از فوتبال را ارائه می‌کنند.

رحمان احمدی در گفت و گو با ایلنا، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: تمام بازی‌ها را دنبال کردم، بچه‌ها عالی کار می‌کنند شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان هم وضعیت مناسبی ندارند. فقط امیدوارم که بازی امروز برابر زاپن مثل چند بازی گذشته انجام وظیفه کنند که بتوانیم به فینال برسیم. من فکر می‌کنم بدون اینکه مشکلی داشته باشیم قهرمان این دوره خواهیم شد.

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره انسجام تیم ملی و رویارویی با ژاپن بیان داشت: اتفاقا از نظر من بازی سخت ما در فینال است و ژاپن خیلی مرموزانه بازی می‌کند. تقریبا می‌توان گفت همانند تیم ملی ما در جام جهانی بازی کردند. مقابل عربستان اینطور بود که مثل یک مار یک نیش زد و بقیه بازی را دفاع کرد. به هر حال ما اگر بتوانیم گل اول را بزنیم می‌توانیم برنده باشیم. نباید اسیر مرموز بازی کردن ژاپن شویم و باهوش باشیم تا بعد از مدت‌ها به فینال راه پیدا کنیم.

احمدی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: واقعا جا دارد به او تبریک بگویم. خیلی عالی گلری می‌کند؛ از جام جهانی و قبل از آن رو به جلو حرکت کرده است و خداراشکر که پیشرفت او را می‌بینیم. در حال حاضر تیم ملی مانند سایر پست‌ها در درون دروازه هم مشکلی ندارد و او در بهترین شرایط قرار دارد. بازی مقابل عمان بهترین عملکرد او بود که با سیو یک پنالتی روحیه تیم را هم حفظ کرد و برنده شدیم تا به چین برسیم. ما استعدادهای خیلی خوبی داریم اما بیرانوند حالا حالاها می‌تواند شماره یک ایران باشد و با این سبک لژیونر شود و به یکی از بهترین تیم‌های اروپایی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز