خبرگزاری کار ایران

اعتراف جالب؛

این ستاره با علی دایی قابل مقایسه نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۲۰

سون هیونگ مین در تاتنهام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و بهترین بازیکن آسیایی شاغل در اروپاست، ولی در فوتبال قاره و با تیم ملی کره جنوبی هیچ‌وقت نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش ایلنا، آخرین نمایش ضعیف او به جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد که در سه بازی گلی نزد و مقابل قطر نتوانست مانع حذف تیمش شود. او بعد از این بازی اعتراف کرد که خسته بوده، ولی به نظر می‌رسد نمایش متوسط او در تیم ملی و فوتبال آسیا به چیزی فراتر از خستگی ارتباط دارد. مایکل چرچ، فوتبال‌نویس مشهور آسیا که سال‌هاست تورنمنت‌های مهم قاره مثل جام ملت‌ها را رصد می‌کند هم معتقد است که سون با پیراهن تیم ملی پایین‌تر از انتظار بازی می‌کند و قابل مقایسه با بازیکنان بزرگ تاریخ آسیا مثل علی دایی نیست. مهاجم سابق تیم ملی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ جام ملت‌هاست و با 14 گل زده بهترین گلزن تمام ادوار این مسابقات به شمار می‌رود. چرچ در حساب توییترش نوشت: «سون هیونگ مین بازیکن خوبی است، ولی نمایش او در امارات و به طور کلی برای کره نشان می‌دهد که نمی‌توان او را جزو بازیکنان بزرگ قاره آسیا قرار داد. بازیکنان بزرگ این توانایی را دارند که تیم را با خودشان بالا بکشند و سرنوشت بازی‌ها را تغییر دهند، همانطور که پارک جی سونگ، هیده ‌توشی ناکاتا و علی دایی انجام می‌دادند. سون هنوز موفق به این کار نشده. شاید در آینده بتواند.»

 او درباره تفاوت عملکرد سون در تاتنهام و کره هم اینگونه توضیح داد: «سون در کره بازیکن محوری است و تیم‌ها توجه مضاعفی به او دارند. در تاتنهام بازیکنانی مثل کین، الی و اریکسن در کانون توجه هستند و او فضای بیشتری دارد. از او انتظار می‌رود که برای کره در سطح بالاتری بازی کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز