خبرگزاری کار ایران

سون هیونگ مین:

برای بازی با ایران آماده ام؛ باید آنها را شکست دهیم/ 8 کلین شیت آنها فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۸۳

ستاره تیم ملی کره جنوبی درباره شرایط خودش و کره جنوبی پیش از دیدار با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام امروز به اردوی تیمش اضافه شد. وی در جمع خبرنگاران کره ای اظهار داشت: تمرینات زیادی را در تیمم انجام داده ام و الان از آمادگی بدنی بالایی برخوردارم. اگر بازیکنی در بازی با ایران به میدان برود باید برای پیروزی تلاش کند. ما باید ایران را شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: هنوز احساس مصدومیت در بازویم دارم و نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. با این حال با تمریناتی که انجام داده ام نسبت به گذشته بهتر شده است و قول می دهم که برای بازی با ایران آماده شوم.

وینگر تاتنهام درباره نتایج اخیر این تیم در لیگ جزیره بیان داشت: خیلی نگران شرایط تیم هستم. همه چیز مانند فصل گذشته پیش می رود و این اصلا خوب نیست.

ویدرباره تقابل با ایران تصریح کرد: ما هنوز تیم دوم جدول رده بندی هستیم اما باید مراقب باشیم. ایران در دور نهایی رقابت های بسیار خوب کار کرد و ما را در بازی رفت شکست داد. من می خواهم با یک بازی خوب در خانه به برتری برسیم. ما باید در این بازی خیلی تمرکز داشته باشیم. این که ایران در 8 بازی گل نخورده فوق العاده است. باید فضاها را در اختیار خودمان بگیریم.

هیونگ مین در پایان گفت: به سرمربی تیم اعتقاد دارم و کارش را از زمانی که در تیم المپیک بود دنبال می کردم. به نظرم او می تواند در کارش موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز