خبرگزاری کار ایران

پسر شفیع از ورزش و مردم کنار گذاشته شد

شفیع: صلاح مدیران شبکه یک این بوده که من نباشم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۶۶

برنامه «ورزش و مردم» بعد از مدت‌ها صبح روز جمعه به روی آنتن رفت. این بار در غیاب بهرام شفیع که سال‌ها مجری این برنامه بود.

به گزارش ایلنا، برنامه «ورزش و مردم» بعد از مدت‌ها صبح روز جمعه به روی آنتن رفت. این بار در غیاب بهرام شفیع که سال‌ها مجری این برنامه بود. نکته جالب این بود که به غیر از بهرام شفیع، پسرش نیز که سال‌ها گزارشگر این برنامه بود، در این برنامه غیبت داشت.

در این باره با وی تماس گرفتیم که البته زیاد تمایل نداشت در این مورد صحبت کند. امیراقبال شفیع درباره اینکه آیا این برنامه را دیده یا خیر؟ گفت: «بله،‌ این برنامه را دیدم و آرزو می‌کنم این برنامه همچون قبل موفق باشد. زیرا پدرم خیلی برای ماندگاری آن زحمت کشید. وزن این برنامه سنگین است و این را هم می‌دانم که هرکسی هم نمی‌تواند جای پدرم را پر کند.»

شفیع درباره اینکه آیا پیمان یوسفی برای اجرای آن از خانواده شفیع رخصت گرفته یا خیر، ادامه داد:‌ ‌«حتما رخصت گرفته‌اند دیگه (با خنده) شما بهتر است درباره این موضوع با خود آقای یوسفی صحبت کنید. به هرحال ورزش و مردم بدون بابا سخت است. همان‌طور که گفتم فقط امیدوارم این برنامه همچنان مانند گذشته مخاطبان خودش را داشته باشد.»

وی درباره غیبت خودش در این برنامه اعتقاد جالبی دارد: «صلاح مدیران شبکه یک این بوده که من نباشم. آنها دوست داشتند برنامه را به آقای یوسفی بدهند و حتما خیر و صلاحی در این کار بوده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز