خبرگزاری کار ایران

بازگشت علیرضا حقیقی به لیگ پرتغال

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۳۸

گلر سابق تیم ملی ایران به احتمال زیاد نیم فصل دوم در لیگ پرتغال بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 این روزها هنوز تیم خودش را مشخص نکرده است و به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی با تیم‌های خواهانش مشغول مذاکره است.

آخرین اخبار در مورد حقیقی حاکی از آن است که وی مشغول مذاکره با چند تیم از لیگ پرتغال است و اینطور که به نظر می‌رسد وی قصد دارد فوتبالش را در این کشور دنبال کند.

حقیقی پیش از این سابقه 2 سال حضور در لیگ پرتغال را دارد و در این مدت عضو تیم‌های اسپورتینگ کوویلیا، پنافیل و ماریتیمو بوده که عملکرد خوبی هم در این تیم‌ها داشته است و به همین خاطر تیم‌های پرتغالی خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

وی به عنوان گزینه چند تیم از لیگ برتر ایران در پنجره زمستانی بوده است و حتی صحبت‌هایی از بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد ولی حقیقی قصد ندارد در این مقطع به ایران برگردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال زیاد نیم فصل دوم را در لیگ پرتغال توپ می‌زند.

حقیقی از دروازه‌بان‌های مورد علاقه کی‌روش است و اگر سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران بماند به احتمال زیاد خیلی زود شاهد بازگشت حقیقی به تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز