خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا - مرحله یک چهارم نهایی؛

ایران 3 - چین صفر/ صعود به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۶۴

ایران و چین برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و این بازی با برتری تیم ما به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 19:30 و در ورزشگاه محمد بن‌زاید به مصاف تیم ملی چین رفتند و دو تیم برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها در رقابت با یکدیگر قرار گرفتند و این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به برتری تیم ما ختم شد.

 

ایران 3  - چین صفر/ صعود به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین

با گزارش بازی همراه ما باشید:

 

3

                  ایران                   

    صفر    

                 چین                        

 ورزشگاه:  محمد بن زاید

 

               اطلاعات بازی

               ▼ ▲ ⚽️ █

 داور:  عبدالرحمن جاسم

 ساعت شروع بازی: 19:30

 ترکیب تیم ملی ایران

 ترکیب تیم ملی چین

1

 علیرضا بیرانوند 1  یان جونلینگ

13

 حسین کنعانی‌زادگان 17  ژانگ چنگدونگ

 8

 مرتضی پورعلی‌گنجی

6

 فنگ ژیاتینگ
23  رامین رضاییان

4

 شی که
5  میلاد محمدی

2

 لوی یمینگ
9  امید ابراهیمی

10

 ژنگ ژی

3

 احسان حاج‌صفی 15  وو ژی (25 ▼) 

 21

 اشکان دژاگه (76 ▼) 

19

 لوی یانگ
18  علیرضا جهانبخش (68 ▼) 

18

 ژائو لین
17  مهدی طارمی (18 ⚽️) (67

 11

 هائو ژونمین

20

 سردار آزمون (30 ⚽️) (86 ▼)  7  وو لِی

 سرمربی:  کارلوس کی‌روش

 سرمربی: مارچلو لیپی

14

 سامان قدوس (68 ▲) 

8

 ژائو ژوری (25 ▲) 

  4   

 روزبه چشمی (76 ▲)     9     ژیائو ژی (28 ▲) (78 

     10     

 کریم انصاری‌فرد (86 ▲) (2+90 ⚽️) 

22

 دابائو یو (75 ▲) 

ایران 3  - چین صفر/ صعود به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین

اتفاقات و حواشی بازی:

دقیقه2+90 (ایران 3 - چین صفر/ کریم انصاری‌فرد): ​پاس بلند میلاد محمدی از سمت چپ خط دفاعی را شی کی نتوانست دفع کند تا مهدی طارمی با توپ‌گیری از او و پاس در عمق، کریم انصاری‌فرد را در موقعیت ت به تک قرار دهد تا این مهاجم تعویضی با ضربه بغل پا گل سوم ایران را به نام خود ثبت کند.

​دقیقه 82: مهاجم چین با وجود نفوذ خوبی که تا محوطه جریمه ایران داشت، شوت پای چپ خوبی نزد و ضربه او بی‌حاصل به اوت رفت.

دقیقه 69: ضربه خطای چین از جناح راست تیم ملی روی دروازه فرستاده شد که این ضربه بیرانوند با مشت دور کرد.

دقیقه 60: ارسال از سمت راست روی دروازه چین در محوطه جریمه به کسی نرسید و بیرون محوطه حاج صفی صاحب توپ شد ولی ضربه او را گلر چینی ها به کرنر فرستاد.

دقیقه 57: غفلت مدافعان چین توپ را در موقعیتی خوب در اختیار مهاجمان ما قرار داد ولی سریع نبودن بازیکنان ایران باعث شد مدافعان حریف از راه برسند و در پایان جهانبخش با یک شوت از پشت محوطه توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه 52: شوت جهانبخش از داخل محوطه جریمه به مدافعان برخورد کرد.توپ برگشتی بازهم توسط حاج صفی روی دروازه فرستاده شد که این مرتبه توپ به طارمی رسید و ضربه سر او از بالای دروازه چین به بیرون رفت.

دقیقه 50: ارسال محمدی را مدافعان چینی راهی کرنر کردند.این ضربه را دژاگه روی دروازه چین فرستاد که توپ از روی سر همه مهاجمان و مدافعان عبور کرد.

دقیقه 44: شوت فنی و ناگهانی وو لی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از روی دروازه ایران عبور کرد.

دقیقه 30 (ایران 2 - چین صفر/ سردار آزمون): بازهم ارسال توپ بلند از سوی خط دفاع ایران خط دفاع چین را به اشتباه انداخت و آزمون این بار با از پیش رو برداشتن دروازه‌بان چین توانست گلزنی کند. این گل که مشکوک به خطای آزمون روی مدافع چین بود توسط VAR چک شد ولی داور گل را صحیح اعلام کرد.

دقیقه 26: کاشته ارسالی از پشت محوطه جریمه چین زیر پای کنعانی‌زادگان افتاد و او توپ را در یک قدمی دروازه زیر پای مهدی طارمی انداخت ولی این موقعیت خطرناک با بی‌دقتی طارمی به اوت رفت.

دقیقه 20: مهدی طارمی در محوطه جریمه چین درحالی که فرصت خوبی در اختیار داشت در برخورد با مدافعان چین سرنگون شد و در حالیکه بازیکنان ایران معتقد به خطای پنالتی بودند داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 18 (ایران یک - چین صفر/ مهدی طارمی): دفع توپ از سوی مدافعان ما با اشتباه خط دفاع چین یک ضد حمله در اختیار سردار آزمون قرار داد و او در فرصت تک به تک با دروازه‌بان حریف توپ را در موقعیتی بهتر به مهدی طارمی داد و طارمی دروازه خالی چین را به سادگی باز کرد.

ایران 3  - چین صفر/ صعود به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین

دقیقه 11: میلاد محمدی پاس تو در برای آزمون  در محوطه جریمه چین ارسال کرد ولی شوت تک‌ضرب این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 10: کرنر ارسالی از سمت راست روی دروازه چین توسط حاج‌صفی در موقعیتی خوب روی سر آزمون فرود آمد ولی ضربه این بازیکن پس از عبور از دروازه‌بان توسط دفاع چین در آستانه ورود به دروازه دفع شد.

دقیقه 6: غفلت مدافعان ایران توپ را در موقعیت خطرناک در محوطه جریمه به مهاجمان چین رساند ولی بیرانوند به کمک رامین رضاییان در دو مرحله توپ را مهار کرد.

ایران 3  - چین صفر/ صعود به نیمه نهایی با عبور از دیوار چین

دقیقه 4: ارسال حاج‌صفی از سمت چپ در سوی دیگر میدان به جهانبخش رسید ولی ضربه این بازیکن از مقابل پای آزمون و با اختلاف کم از کنار دروازه چین عبور کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز