خبرگزاری کار ایران

محمود فکری: مسئولین شاهین را دریابند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۸۴۸

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: شهامت این را دارم و مسئولیت شکست تیمم برابر بادران در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور را بر عهده می گیرم.

محمود فکری روز پنجشنبه پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر بادران تهران در جمع خبرنگاران گفت : وقتی تیمی شکست می خورد یا برد می آورد عوامل زیادی در این نتیجه نقش دارد.

فکری ادامه داد : از مجموع عوامل موثر در نتیجه گیری چنانچه مجموعه ۷۰ تا ۸۰ درصد رسالت خود را درست انجام دهد می توان به گرفتن نتیجه امیدوار شد.
سرمربی شاهین اظهارداشت : اکنون از هواداران پرشور شاهین عذرخواهی کرده و امیدوارم در هفته های آینده نتیجه های بهتری برای تیم رقم بخورد.
وی افزود : تیم شاهین بوشهر بطور کامل رها شده و موفقیت تیم نیز تنها ملزم به بازیکن و کادرفنی نیست و مسئولان نیز باید این تیم را دریابند.
 
او ادامه داد : بازیکنان شاهین بوشهر تا پیش از شروع فصل باید ۳۰ درصد قرارداد خود را می گرفتند ولی این پرداختی به بازیکنان اکنون حدود ۲۸ درصد است که تا به اینجا بصورت خرد خرد به بازیکنان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد : من به عنوان سرمربی تیم شاهین نیز تاکنون تنها دریافتی ام از باشگاه پاداش های برد بوده و به جز این پاداش ها ریالی دریافتی نداشته ام.
سرمربی شاهین بوشهر بیان داشت : این در حالی است که پس از استعفا از چندین تیم پیشنهاد داشتم ولی با وعده های مسئولان تیم تصمیم به بازگشت گرفتم.
 
ایشان اضافه کرد : گرفتن بازیکنان با کیفیت در لیگ نیازمند داشتن شرایط مالی مناسب است که به دلیل مشکل مالی در نقل و انتقالات نیز نتوانستیم خوب عمل کنیم.
 
فکری گفت : تنها کاری که برای شاهین شده مدیرعامل از تیم گرفته شده (به دلیل دو شغله بودن و مانع شدن از ادامه فعالیت توسط نهادهای نظارتی) که این مهم بیش از پیش باعث ضربه زدن به تیم می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز