خبرگزاری کار ایران

پایان ماه عسل اونای امری در آرسنال

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۲۴

«آرسنال‌مان را برگرداندیم.» جالب است که دیگر چندان این شعار را در ورزشگاه آرسنال نمی‌شنوید اما در هفته‌های نخست فصل، این شعار زیاد شنیده می‌شد.

به گزارش ایلنا، پس از آن انرژی روزهای نخست، حالا اوضاع به‌کلی فرق کرده است. هنوز خیلی زود است که گفته شود اونای امری، مربی جدید آرسنال هم به بن‌بست رسیده است اما پس از 22 بازی بدون شکست آرسنال با امری، آنها در هشت مسابقه اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، چهار شکست را تجربه کرده‌اند.

نمایش‌های دفاعی اخیر آرسنال یادآور بازی‌های این تیم در دوران آرسن ونگر بوده است. شکست 5 بر یک در خانه لیورپول به‌صورت ‌ویژه دردناک بود و نشان داد که تیم امری چقدر با مدعیان قهرمانی فاصله دارد.

آرسنال مشکل مصدومیت هم داشته است. مدافعان کناری اصلی این تیم، هکتور به‌یرین و ناچو مونریال مصدوم بوده‌اند، لوران کوشیلنی هم در تلاش است که بتواند به آمادگی کامل برسد. او مدت‌ها به‌دلیل آسیب از ناحیه تاندون آشیل دور از میادین بوده است. برند لنو، دروازه‌بان تیم هم چندان اعتماد به نفس ندارد، به‌ویژه روی سانترها. در خط میانی، لوکاس توریرا یکی از بهترین خریدهای این فصل به نظر می‌رسید اما او اخیرا نتوانسته آن پویایی لازم را در خط میانی داشته باشد. این بازیکن اروگوئه‌ای در بازی با وستهم در روز شنبه، باز هم نمایشی کم‌فروغ داشت.

البته امثال پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت همیشه گل می‌زنند اما در کل، آرسنال تیمی است که هم گل می‌زند و هم گل می‌خورد. به بیان دیگر، آنها همیشه به رقیب فرصت جبران را می‌دهند. طبق اوضاع فعلی، آرسنال باید بدون انجام خریدهای بزرگ تلاش کند به جمع چهار تیم برتر راه یابد. امری هفته گذشته گفت که این تیم تنها می‌تواند بازیکن قرض بگیرد، به این ترتیب بعید است که آنها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پول خرج کنند، اما آرسنال باید بازیکنی شبیه به ویرجیل فان‌دایک را پیدا کند.

سپس مساله مسعود اوزیل پیش می‌آید. امری از اینکه این بازیکن آلمانی را کنار بگذارد نمی‌ترسد. او در بازی با وستهم آماده بود اما امری او را در فهرست هم قرار نداد. آیا آرسنال آنقدر خوب است که چنین بازیکن خلاقی را نیمکت‌نشین می‌کند؟

تصمیم به فروش آرون رمزی هم باعث خشم هواداران شده است.

آرسنال شش امتیاز تا رده چهارم جدول فاصله دارد و احتمالا به‌زودی جام حذفی و لیگ اروپا به‌جای لیگ برتر تبدیل به اولویت‌های امری خواهند شد. امری حالا تحت فشار نیست اما ماه عسل او بی‌تردید تمام شده است.

منبع ESPN
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز