خبرگزاری کار ایران

رمزگشایی از چگونگی خرید دخیا توسط سرآلکس فرگوسن

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۹۳۲

حضور داوید دخیا در تیم منچستریونایتد به شکل قابل توجهی اتفاق افتاده است.

به گزارش ایلنا، با درخشش داوید دخیا مقابل تاتنهام و ثبت آمار شفت‌انگیز 11 سیو در طول بازی دوباره قصه خریدن وی توسط منچستر یونایتد نقل محافل فوتبالی شده است.

​سر الکس در طول سرمربیگری در یونایتد تنها 3 بار در بازی های این تیم حاضر نبود. دو بار از آنها به دلیل مسائل خانوادگی بود: اول ازدواج پسرش و دوم یک مراسم خاکسپاری. سومین بار؟ برای آنکه شخصا بازی داوید دخیا را ببیند. 

اریک استیل که در دوره سر الکس به عنوان مربی دروازه بان های تیم فعالیت می کرد، در این مورد می گوید: من سال 2008 به یونایتد آمدم و از همان لحظه اول به دنبال جانشینی برای ادوین فن در سار بودیم. من معتقد بودم دخیا که در آن زمان تنها 19 ساله بود، گزینه ایده آلی است. یک ویدئوی 3 دقیقه ای از مهارت های او را به فرگوسن نشان دادم. او قانع نشد. با این حال او را مجبور کردم تا در شبی که در لیگ کاپ مقابل اسکانتورپ بازی داشتیم، برود و بازی دخیا را از نزدیک ببیند. این سومین باری بود که سر الکس بازی منچستریونایتد را از دست می داد. نتیجه چه شد؟ در دقیقه 65 آن بازی، فرگوسن قانع شد که دخیا گزینه مناسبی است. بعد از یک بازی خوب که در آن دخیا چند واکنش خوب داشت، فرگوسن هیچ شکی نداشت و به من گفت: "ما او را می خریم"

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز