خبرگزاری کار ایران

مجیدی آمد تا سر و صداها بخوابد

جباری: به صلاح نیست که جباروف به استقلال برگردد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۴۴

علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال حرف‌های جالبی را درخصوص حضور احتمالی جباروف در استقلال و همچنین پیوستن مجیدی به کادر فنی بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا،علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال حرف‌های جالبی را درخصوص حضور احتمالی جباروف در استقلال و همچنین پیوستن مجیدی به کادر فنی بر زبان آورد.

با جباری که این روزها حامی رایکوف در استقلال می‌باشد در مورد شرایط این روزهای فوتبال ایران و آبی‌پوشان همکلام شدیم.

 

شرایط استقلال را در نیم‌فصل دوم چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال باید بازیکن جدید جذب کند. حداقل دو مهره بسیار خلاق و باکیفیت را جذب کند، در غیر این صورت در نیم‌فصل دوم به مشکل می‌خورد. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در نیم‌فصل دوم آغاز خواهد شد، قطعا تیم باید تقویت شود.

 

بحث حضور جباروف در استقلال همچون ابتدای فصل شنیده می‌شود.

جباروف در تیم خودش بازی نمی‌کرد، حالا نمی‌دانم چرا استقلال به دنبال جذب این بازیکن است! او شرایط لازم را ندارد. 38 سال سن دارد و نکته جالب‌تر اینکه سه بازیکن ارامنه در تیم قبلی وی با او همبازی بودند، آنها بازی می‌کردند اما جباروف نیمکت‌نشین بود! اگر نظر مرا می‌خواهید باید بگویم که کار جباروف برای استقلال تمام است و اصلا به صلاح نیست که این بازیکن به استقلال بازگردد.

 

فرهاد مجیدی هم به کادر فنی استقلال اضافه شد. ارزیابی‌تان از این اتفاق چیست؟

آمدن مجیدی به استقلال خوب است زیرا وی از پیشکسوتان استقلال بوده و این تیم متعلق به این بازیکنان است اما ما به دنبال بازیکنی هستیم که بتواند داخل زمین نیاز تیم را برطرف کند. نه اینکه مربی نباید جذب می‌شد اما دغدغه حال حاضر ما جذب بازیکن جدید است. یک نکته دیگری که باید بگویم این است که مجیدی به استقلال آمد تا سر و صداها بخوابد ولی تا کی کسی چیزی نگوید؟! این تیم نیاز به برد دارد. هوادار به ورزشگاه می‌آید تا پیروزی تیمش را ببیند.

 

به نظر شما شفر رزومه‌دارترین مربی تاریخ استقلال است؟

باید قبول کنیم رایکوف خاصیت‌هایی داشت که در هیچ مربی دیگری وجود ندارد. ما نباید او را با کسی قیاس کنیم و این ظلم است. رایکوف کسی بود که خودش بازیکن پیدا می‌کرد. یادم هست آن موقع که علم پزشکی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده بود، یک روزی مچ پای من دچار پیچیدگی شد، آن را با شیلنگ آب سرد آماده مسابقات کرد. روشن را از اختیاریه، حجازی را از محل تهرانپارس، مظلومی‌ها را از خوزستان و خیلی از بازیکنان دیگر را در این فوتبال کشف کرد. باید به امثال رایکوف احترام گذاشت. او می‌رفت از روستا بازیکن کشف می‌کرد اما بعضی‌ها از هتل هم بیرون نمی‌روند.

 

تیم ملی باید در سومین بازی خود در جام ملت‌ها به مصاف عراق برود.

عراق یکی از سخت‌ترین تیم‌هایی است که ما باید با آن در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم. اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کنیم، قطعا کارمان در ادامه مسابقات آسان‌تر خواهد شد. امیدوارم تیم ملی بتواند بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز