خبرگزاری کار ایران

پرویز مظلومی در گفت‌گو با ایلنا:

برای تیمی که می خواهد قهرمان شود شکست دادن عراق سخت نیست / در فوتبال چیزی به نام انتقام نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۶۴

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال عملکرد مهاجمان تیم ملی را عالی توصیف کرده و پیش‌بینی‌اش این است که در ادامه عملکرد آنها بهتر هم خواهد شد.

به گزارش ایلنا،پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال عملکرد مهاجمان تیم ملی را عالی توصیف کرده و پیش‌بینی‌اش این است که در ادامه عملکرد آنها بهتر هم خواهد شد.

با مظلومی درخصوص عملکرد تیم ملی و همچنین شرایط استقلال و پیش‌بینی‌اش از بازی با عراق همکلام شدیم.

تیم ملی تاکنون توانسته بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشد.

تیم ملی بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و بیشتر از این انتظاری هم از آن نمی‌رود. بازیکنان تیم ملی آن‌قدر توانمند و خوب هستند که بتوانند بهترین نتایج را در این مسابقات به دست بیاورند.

تیم ملی تاکنون توانسته 7 گل به ثمر برساند.

خب این نشان می‌دهد ما خط حمله خیلی خوبی داریم. زدن 7 گل در بازی نشان از قدرت بالای خط حمله ما دارد. این تازه درحالی است که درکنار طارمی و آزمون ما بازیکنانی چون مهدی ترابی، اشکان دژآگه و کریم انصاری فرد را نیز در اختیار داریم و مطمئن هستم که در بازی‌های بعدی گل‌های بیشتری را هم به ثمر خواهیم رساند.

این‌طور به نظر می‌رسد از تیم ملی رضایت دارید؟

شما هم جای من بودید از تیم ملی رضایت داشتید. ما در دو بازی اخیر در فاز دفاعی خوب بودیم و در فاز حمله هم بهترین عملکرد را داشتیم. شما نگاه کنید سیستم تیم ملی تغییر یافته است. ما در جام جهانی دنبال این بودیم که گل نخوریم اما الان در دو بازی 7 گل زده‌ایم. در یک تورنمنت به این مهمی  همیشه بازی‌های اول خیلی مهم است.

از ایران عملکرد کدام بازیکن را بهتر دیدید؟

خوشبختانه شرایط تیم ما طوری است که نمی‌توان گفت کدام بازیکن بهتر است و کدام بازیکن بدتر. نفرات ذخیره ما دست کمی از نفرات اصلی ندارند و این بهترین حالت ممکن است که کی‌روش بتواند ترکیب تیمش را براساس بازی حریف انتخاب کند. در تیم ملی بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و سطح بازیکنان بسیار به هم نزدیک است.

چهارشنبه یک دیدار سخت با عراق خواهیم داشت.

آن‌قدر‌ها هم که شما می‌گویید سخت نیست. عراق آن تیم گذشته نیست و ایران می‌تواند با کمی تمرکز این تیم را شکست دهد. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود شکست دادن تیم‌هایی همچون عراق نباید زیاد کار سختی باشد.

اما خیلی‌ها می‌گویند این یک نوع بازی انتقامی است.

در فوتبال چیزی به نام انتقام نداریم. فوتبال یک بازی است که انجام می‌شود تا مردم از آن لذت ببرند. به نظر من یمن اگر کمی ترس را کنار می‌گذاشت، می‌توانست به همین عراق گل بزند.

تا اینجای جام کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی دیدید؟

ژاپن، کره و عربستان تیم‌هایی هستند که به همراه ایران مربع قهرمانی هستند. البته برای قهرمان شدن نیاز به کمی شانس هم هست. باید ببینیم قرعه با کدام تیم‌ها خواهد بود و به همین دلیل من نام این 4 تیم را آوردم.

از استقلال چه خبر؟

خب برای برپایی اردویی چند روزه تیم راهی ترکیه شده است تا خود را برای نیم‌فصل دوم مهیا سازد. بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد و تیمی که بتواند در همان ابتدای بازی‌ها امتیازات را جمع‌آوری کند می‌تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز