خبرگزاری کار ایران

ستاره جوان پیکان ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۰۶

هافبک جوان پیکان علارغم پیشنهادات دیگر تیم های لیگ برتری ترجیح داد در این تیم بماند.

ماهان رحمانی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در خصوص معرفی فرکی به عنوان سرمربی این تیم گفت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط تیم ما خیلی خوب است. با آمدن حسین آقا و کادر فنی جدیدشان شرایط تمرینی مان خیلی خوب شده تیم خیلی خوب شده حتی در بازی دوستانه پارس جم  بچه ها خیلی خوب بازی کردند و صد در صد توانشان را گذاشتند. انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم پیکان را به جایگاه اصلیش برسانیم.

وی در خصوص جایگاه پیکان در نیم فصل دوم ادامه داد: ما سعی و تلاشمان را می کنیم که جزوبالا نشینان باشیم. متاسفانه شش هفته بد نتیجه گرفتیم انشاالله بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و پیکان را به جایگاه اصلیش برسانیم.

هافبک تیم پیکان درباره دلایل  افت این تیم با وجود توانایی بالای هم بازیهایش گفت: مشکل تیم روحی و روانی است البته در این رابطه بزرگترها بهتر می دانند و  آنها که باید اظهار نظر کنند. انشاالله در نیم فصل دوم نتایج بهتری می گیریم.

رحمانی در خصوص پیشنهاد همکاری باشگاه های دیگر گفت: هم در ابتدای فصل و هم در نیم فصل پیشنهاد داشتم اما با مدیرعامل باشگاه و هم آقای طهماسبی که صحبت کردم  که قرار شد بمانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز