خبرگزاری کار ایران

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ویتنام

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۷۳

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف ویتنام می‌رود که پیش‌بینی می‌شود چند تغییر در ترکیب اصلی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی و در دومین دیدار از مرحله گروهی جام‌ ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام می‌رود و در تلاش است تا با کسب دومین پیروزی خود صعودش را به مرحله بعدی رقابت‌ها مسجل کند.

تیم کشورمان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که حدس زدن ترکیب 11 نفره مورد نظر کی‌روش برای این بازی کار بسیار سختی است و علامت سوال‌های زیادی در پست‌های مختلف وجود دارد که باید دید پاسخ سرمربی پرتغالی به آنها چه خواهد بود.

در دروازه تیم ملی به احتمال زیاد مثل همیشه علیرضا بیرانوند حضور دارد.

در خط دفاع اما و اگرهای زیادی است و شاید نسبت به بازی قبلی مقابل یمن شاهد تغییراتی باشیم. در سمت چپ خط دفاع در بازی با یمن احسان حاج‌صفی از آمادگی همیشگی به دور بود و با توجه به حضور میلاد محمدی روی نیمکت احتمال یک تغییر در این پست وجود دارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی مثل همیشه فیکس است ولی با توجه به اینکه مجید حسینی در بازی قبل تعویض شد و جایش را به منتظری داد شاید این تغییر از ابتدای بازی با ویتنام اعمال شود.

در سمت راست هم مثل همیشه دوئل وریا غفوری و رامین رضاییان را شاهد هستیم و شاید کی‌روش برخلاف بازی قبل این بار به غفوری میدان دهد و او را هم بیازماید.

امید ابراهیمی به عنوان تک هافبک دفاعی در سیستم کی‌روش مثل بازی قبل حضور خواهد داشت ولی دو رأس جلوی خط هافبک احتمالا دستخوش تغییراتی می‌شوند.

در بازی قبلی اشکان دژاگه با وجود گلی که به ثمر رساند عملکرد خوب همیشگی را نداشت و با توجه به تغییراتی که در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی شاهد بودیم صحبت‌هایی از بازگشت کریم انصاری‌فرد به ترکیب اصلی و در پست مورد علاقه کی‌روش مطرح شده است و احتمال دارد رأس رو به جلوی خط دفاع و مایل به سمت راست تیم ملی در این بازی باشد.

وحید امیری هم می‌تواند دیگر هافبک هجومی تیم ملی در این بازی باشد، هرچند احتمال ورود سامان قدوس به ترکیب اصلی هم وجود دارد.

دو بال چپ و راست تیم ملی هم محل بحث هستند. علیرضا جهانبخش بهبود یافته و شرایط بازی پیدا کرده است ولی بعید است کی‌روش روی آن ریسک کند و به احتمال زیاد برای بازی با عراق ذخیره خواهد شد و اگر قرار به حضورش در زمین باشد به عنوان گزینه تعویضی باید روی او حساب کرد.

مهدی طارمی عملکرد خوبی به عنوان بال راست تیم ملی در بازی با یمن داشت و اگر بنا بر بازی نکردن جهانبخش باشد طارمی باز هم گزینه این پست خواهد بود.

بال چپ تیم ملی پستی است که گزینه‌هایی دارد که سامان قدوس و مهدی ترابی محتمل‌تر از سایرین هستند و در اینجا ممکن است کی‌روش وینگر سابق سایپا و حال حاضر پرسپولیس را به بازی بگیرد.

سردار آزمون هم گزینه محتمل پست مهاجم نوک تیم ملی خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ویتنام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز