خبرگزاری کار ایران

رفتگری که میهمان پادشاه شد؛ فوتبال همچنان معجزه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۳۱

رفتگر اردنی به واسطه فوتبال به موقعیتی رسیده که پیش از این تصورش را هم نمی‌کرد.

به گزارش ایلنا، فوتبال همیشه در کنار جذابیت اتفاقات زیبایی هم داشته است. کودک افغان و مسی ، نوجوان ایرانی و دیبالا، پسری ناخواسته از مادری فقیر و پدری دائم الخمر  به اسم رونالدو که آقای فوتبال دنیا شد، جوان فقیری به اسم علیرضا بیرانوند که شبها را در میدان آزادی صبح میکرد و معجزه همین فوتبال روزی مقابل همان رونالدو قرارش داد تا با مهار پنالتی او نامش  در دفتر جامهای جهانی جاودانه شود.

و دیشب رفتگری از سرزمینی به اسم اردن که بواسطه رسانه بی بدیل فوتبال مهمان پادشاه این کشور شد.این فوتبال را  جدی تر بگیریم چرا که بهترین رسانه برای ارسال پیامها و ارائه  الگوی فرهنگی و اخلاقی و انسانی ست. رسانه ای با کمترین ابتذال و بیشترین بازتاب.

در مورد شاه اردن و اینکه برای مردمش خادم بوده یا خائن اطلاعی ندارم لکن آنچه امروز نام او را سر زبانها انداخته مصاحبت ستودنی اش با شهروندی ست که در لباس رفتگری  بازی اول تیم ملی کشورش را از پشت شیشه کافه‌ای تماشا کرده بود. شاید به زعم بعضی ها  که دنیا را از دریچه عینک بدبینی مینگرند این حرکت عوام فریبانه  بوده و به قصد سرپوش گذاشتن بر ظلم و ستم روا شده بر ملت اردن باشد ولی آنچه برای مردم دنیا به تصویر کشیده شده است صحنه‌ای دلنشین و مطلوب از همنشینی پادشاه و رفتگر است. همان چیزی که سالهاست با آن بیگانه‌ایم.

 

سید مهدی فاطمی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز