خبرگزاری کار ایران

محمد تقوی و پیشنهاد عجیب مقابل مدیران تراکتور

شایعه در تبریز؛ تعطیل کردن تمرین تراکتور برای مذاکره با نساجی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۳۱

شنیده می‌شود استعفای سرمربی تراکتورسازی بی‌ارتباط به مذاکراتش با نساجی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی بامداد امروز در اقدامی عجیب از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد و با انتشار متنی در صفحه شخصی خودش از هواداران باشگاه خداحافظی کرد.

این تصمیم تقوی به نشست روز گذشته او با عباس الیاسی و صحبت‌هایی که میان آنها انجام شد مربوط است ولی دلیل آن به طور مشخص از سوی هیچ یک اعلام نشد تا بازار شایعات داغ شود.

برخی از رسانه‌ها استعفای تقوی را به دادن پیشنهاد دستیاری به او نسبت دادند و عنوان کردند که مربی خارجی جدید تراکتورسازی در آستانه توافق است و به همین دلیل سرمربی تراکتورسازان تصمیم به استعفا گرفت ولی انتشار اخباری مبنی بر توافق اولیه تقوی با نساجی تنها ساعاتی پس از جدایی از تراکتور گمانه‌زنی‌های دیگری را به وجود آورد.

شنیده‌های غیر رسمی از تبریز حاکی از آن است که تقوی پیش از استعفای خود از تراکتورسازی مذاکراتی با مسئولان نساجی داشته و به توافق هم رسیده است.

گفته می‌شود تعطیلی روز سه شنبه تمرینات تراکتورسازان از سوی تقوی به دلیل مذاکره او با نساجی بوده است و تقوی پس از توافق با باشگاه مازندرانی، در نشست خود با الیاسی درخواست کرده تا پایان فصل سرمربی تراکتورسازی بماند و در غیر این صورت جدا می‌شود و سرپرست تراکتورسازان هم حاضر نشده چنین قولی به او بدهد.

به هر جهت تا زمانی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی و تقوی نسبت به این موضوع روشنگری نکنند بازار شایعات این چنینی به راه خواهد بود و مشخص نیست کدام اخبار بیشتر قابل استناد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز