خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ آزادگان ؛

سرخپوشان در اندیشه تثبیت صدرنشینی / دربی شمال، ملوان و خونه به خونه به دنبال فرار از بحران

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۹۸

نیم فصل دوم لیگ آزادگان امروز برگزار خواهد شد و مسابقاته حساسی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ دسته اول باشگا‌های کشور پس از یک وقفه یک‌ماهه از امرو آغاز خواهد شد و تیم‌ها پس از برگزاری تمرینات آماده‌سازی پا به این رقابت‌ها خواهند گذاشت.

* سرخپوشان پاکدشت - کارون اروند خرمشهر

شاگردان فرهاد کاظمی که مقتدرانه درصدر جدول قرار گرفته‌اند در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم کارون اروند خرمشهر هستند. سرخپوشان که عملکرد فوق‌العده‌ای را در نیم فصل اول ثبت کرد قصد دارد با پیروزی در این مسابقه اختلاف امتیاز خود با تیم‌های تعقیب کننده را حفظ کند. کارون اروند نیز که با یارگیری مناسب به دنبال رتبه‌ی بهتری در جدول رده‌بندی است در این مسابقه مقابل صدرنشین قرار خواهد گرفت و امیدوار است تا بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

* فجرسپاسی - اکسین البرز

شاگردان داوود مهابادی میزبان اکسین البرز هستند. این دو تیم که در نیم فصل اول نتایج سینوسی را کسب کردند، تلاش می‌کنند تا رتبه خود در جدول را بهبود بخشند. فجرسپاسی در نیم فصل اول در رده دهم و اکسین البرز در رده پنجم قرار دارد. اکسین البرز که مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند با هزینه‌های زیادی که کرده امیدوار است در پایان فصل جزو تیم‌های صعود کننده قرار بگیرد.

* ملوان - خونه به خونه 

دو تیم پرهوادار شمال کشور که در این فصل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند رودروی هم قرار خواهند گرفت تا یک دربی را شاهد باشیم. ملوان و خونه به خونه شانه به شانه هم در انتهای جدول پیش می‌روند و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در این مسابقه پیش خواهد آمد.

* بادران - نودارومیه

دو تیم میانه جدولی لیگ در این دیدار رودروی هم قرار می‌گیرند. فرشید استحقاری در تیم بادران به دنبال این است تا با استفاده از امتیاز میزبانی سه امتیاز این مسابقه را در تهران نگه دارد. همچنین تیم نودارومیه نیز با وحید بیات‌لو به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان خواهد بود.

* شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک

تیم شهرداری تبریز که به شدت از نظر داوری در این فصل آسیب دیده است در مقابل تیم متمول آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت و امیدوار است از امتیاز میزبانی استفاده کرده و تیم قدرتمند اراکی را شکست دهد. فراز کمالوند که اولین بازی رسمی خود با آلومینیوم را پشت سر خواهد گذاشت امیدوار است پس از ناکامی در اکسین این بار بتواند آن نتایج بد را جبران کرده و آلومینیوم را رهسپار لیگ برتر کند.

* شهرداری ماهشهر - مس کرمان

شاگردان نادردست نشان در دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری ماهشهر قرار خواهند گرفت و قصد دارند روند بردهای خود را از همین بازی اول آغاز کنند. مس به شدت در تعقیب سرخپوشان پاکدشت است و اصلا دوست ندارد در این مسابقه امتیاز از دست بدهد. شهرداری ماهشهر که مجید نامجومطلق را به تازگی به عنوان سرمربی انتخاب کرده قصد دارد روند نزولی خود را پایان بخشد و با این مربی راه رده‌های بالای جدول را در پیش بگیرد.

* گل گهر - شاهین شهرداری بوشهر

تیم سیرجانی که در این فصل فوق العاده کار کرده و در رده دوم قرار دارد با یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر بازی خواهد کرد که این مسابقه می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی از آب در بیاید. شاگردان وینگوبگوویچ و محمود فکری همواره در این فصل مسابقات پر گلی را به ثبت رسانده‌اند و از آمار گلزنی خوبی برخوردارند.

* مس رفسنجان - قشقایی شیراز

شاگردان مهدی فروردین به رفسنجان سفر کرده‌اند تا دست پر از میدان خارج شوند. قشاقایی در میانه جدول جا خشک کرده است و مس رفسنجان هم در انتهای جدول دست و پا می‌زند. قشقایی قصد ندارد سه امتیاز این مسابقه را از دست بدهد و از طرفی هم مس در خانه خود بازی می‌کند و می‌خواهد با استفاده از امتیاز میزبانی در این مسابقه پیروز باشد تا کمی وضعیت خود را سر و سامان بخشد.

بازی‌های هفته هجدهم لیگ آزادگان به شرح ذیل است:

بادران تهران - نود ارومیه – ساعت ۱۴- ورزشگاه نفت (تهرانسر) تهران

فجر سپاسی شیراز - اکسین البرز– ساعت ۱۴- ورزشگاه پارس شیراز

گل‌گهر سیرجان - شاهین شهرداری بوشهر  – ساعت ۱۴- ورزشگاه امام علی سیرجان

استقلال جنوب تهران - کارون اروند خرمشهر  – ساعت ۱۴- ورزشگاه پاس قوامین تهران

شهرداری ماهشهر - مس کرمان  – ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا ماهشهر

مس رفسنجان - قشقایی شیراز – ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا رفسنجان

شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک  – ساعت ۱۴- ورزشگاه اختصاصی (شهرداری) تبریز

ملوان بندر انزلی - خونه به خونه مازندران  – ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی انزلی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز