خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های تیم ملی عراق را بهتر بشناسید

مدافع آتلانتا، هافبک‌های استقلال و پرسپولیس و پدیده 18 ساله

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۸۹

تیم ملی عراق در اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی ویتنام به دشواری با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

به گزارش ایلنا،تیم ملی عراق در اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی ویتنام به دشواری با نتیجه سه بر دو به برتری رسید. سرکو کاتانچ سرمربی اسلوانیایی تیم ملی عراق در ابتدا تیمش را با ترکیبی متفاوت و بدون بشار رسن و طارق همام دوبازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی را آغاز کرد اما وقتی از حریف عقب افتاد با آوردن بشار و طارق بازی و سه امتیاز را گرفت.

بهترین‌های تیم ملی عراق

علی عدنان (مدافع)

مدافع شماره 6 تیم ملی عراق بهترین بازیکن این تیم است. او در تیم آتلانتا تیم هفتم سری A بازی می‌کند و گل سوم تیمش را هم به زیبایی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. عدنان 25 ساله است و در 45 بازی ملی برای تیم ملی عراق دو گل زده است. او در این فصل در 4 بازی برای تیم آتلانتا حضور داشته است. عدنان اما فصل قبل 23 بازی برای آتلانتا انجام داد و یک گل و یک پاس گل هم به نام خودش ثبت کرد.

اسامه رشید (هافبک)

هافبک 26 ساله تیم ملی عراق فوتبالش را از فاینورد آغاز کرد و سپس در لیگ‌های هلند، پرتغال و لهستان هم بازی کرده است. او این فصل بازیکن تیم سانتاکلارای پرتغال است هرچند بازی‌های زیادی به دلیل مصدومیت و یا ناآمادگی از دست داده است. با این حال او که در رده‌های مختلف سنی تیم ملی هلند هم سابقه بازی دارد در پست هافبک میانی می‌تواند در جام ملت‌ها و بازی برابر ایران مهره مهمی برای تیمش باشد.

بشار رسن (هافبک)

هافبک تهاجمی 22 ساله تیم ملی عراق از ایران و باشگاه پرسپولیس می‌آید. او فوتبالش را مثل بسیاری از کودکان عراقی هم عصرش از خارج از این کشور و تیم فنرباغچه آغاز کرد. او تا الان بیست بازی ملی انجام داده اما علاوه بر کاپیتانی تیم ملی زیر 23 ساله‌های عراق توانسته با یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران به قهرمانی در لیگ و فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. بشار یکی از بهترین‌های تیمش هم برابر ویتنام بود و حضورش در دقیقه 31 بازی نشان داد که سرمربی تیم در کنار گذاشتن او و رقیبش در تیم استقلال طارق همام اشتباه بزرگی بوده است. بشار 20 بازی ملی دارد. او در پرسپولیس 47 بازی انجام داده و با وجود 3 پاس گل یکی از بهترین‌های تیمش بوده است.

طارق همام (وینگر)

کاتانچ چه فکری پیش خودش کرد که طارق همام ستاره تیم استقلال را روی نیمکت نشاند اما پشیمانی زود هنگام مرد اسلوانیایی نتیجه داد و عراق با گل طارق همام از شکست گریخت. وینگر راست 22 ساله تیم ملی عراق در بیست و یکمین بازی ملی‌اش توانست گل مساوی را بزند و یکی از مردانی باشد که توانستند به عراق کمک کنند تا از شکست برد بسازند. طارق همام در این فصل 14 بازی برای استقلال انجام داده و علاوه بر گلی که زده یکی از بهترین‌های تیمش بوده است.

محد علی (مهاجم)

مهاجم 18 ساله تیم ملی عراق یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید. او در برابر ویتنام یازدهمین بازی ملی‌اش را برگزار کرد و هفتمین گلش را هم به ثمر رساند. او در تیم زیر 17 ساله‌های عراق هم در 4 بازی 5 گل زده بود. یک پدیده فوق‌العاده از فوتبال عراق که آمار فوق‌العاده‌ای هم در رده باشگاهی دارد با آنکه 18 سال سن بیشتر ندارد. او بی‌تردید یکی از مهره‌های کلیدی عراق در این بازی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز