خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

فرانک دیونگ در یک قدمی بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۷۶

به نقل از موندو؛ اگر ماجرای گریزمان در تابستان گذشته تکرار نشود، فرانک دیونگ را باید بارسایی بدانیم!

به گزارش ایلنا، فرانک دیونگ هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس تصمیم گرفته است فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش موندو دیپورتیو، پس از ماه ها و هفته ها مذاکرات و ملاقات های متعدد، فرانک دیونگ از میان همه مشتریانش، بارسلونا را انتخاب کرده است. او این را به بارسا هم اطلاع داده است که پیشنهاد آنها را قبول کرده است. بین دیونگ و بارسا توافق شخصی روی دستمزد برای یک قرارداد 5 ساله وجود دارد و طبق گفته ها بارسلونا مشکلی برای پرداخت 75 میلیون یورو به آژاکس ندارد. 

در حال حاضر هیچ چیزی نه با بازیکن و نه با دیونگ امضا نشده است. از سوی دیگر فشار زیاد مشتریانی نظیر پاریس سن ژرمن می تواند مشکل ساز باشد. ناصر الخلیفی سخت پیگیر آوردن دیونگ به پاریس است و در بدترین حالت میخواهد در صورت عدم موفقیت در این انتقال، پیشنهادش به آژاکس آنقدر بالا باشد که بارسا برای خرید این هافبک، پولی که باید برای ربیوت می داد را هم بپردازد!

فرانک دیونگ در یک قدمی بارسلونا

با تمام این اوصاف، بارسا همچنان خوش بین است که دی یونگ به نیوکمپ می‌آید چون خود بازیکن این تصمیم را به آنها اعلام کرده است. البته که باشگاه چنین چیزی را رسما اعلام نکرده چون از پارسال تجربه خوبی کسب کرد. زمانی که گریزمان هم پاسخ مثبتش را اعلام کرده بود و به شخص بارتومئو قول داده بود در تابستان راهی بارسلونا می‌شود. در واقع حتی مدیریت فنی باشگاه هم برنامه‌ها را با حضور گریزمان در ترکیب پیش می‌بردند اما در آخرین روزها اتلتیکو با ارائه یک پیشنهاد نجومی، نظر گریزمان را عوض کرد!

در قضیه دی یونگ هم همین وضعیت است البته فرق هایی دارد. اول اینکه آژاکس به هیچ عنوان نمی‌تواند و نمی‌خواهد دی یونگ را حفظ کند و بنابراین خبری از پیشنهاد تمدید قرارداد نخواهد بود. دوم این است که نمایندگان و مذاکره کنندگان بارسا، ایجنت دی یونگ و خود او را افرادی جدی می‌بینند که بعید است زیر قول خود بزنند. بنابراین برای رسمی شدن انتقال دی یونگ به بارسا فقط کافی است ببینیم این بازیکن می‌تواند فشارها و وسوسه‌های فراوانی که از دیگر باشگاه‌ها به خصوص پاری سن ژرمن روی او و آژاکس اعمال می‌شود را تحمل کند یا نه. اگر پاسخ مثبت بود، دی یونگ بازیکن بارسلونا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز