خبرگزاری کار ایران

والورده: برای فصل بعدی تصمیم نگرفتم / می‌خواهم همه از بارسلونا لذت ببرند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۵۰

سرمربی بارسلونا پاسخگوی سوالات دوربین این باشگاه بود و راجع به مسائل گوناگونی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده با ترک باشگاه اتلتیک بیلبائو فصل گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم بارسلونا معرفی شد و به قهرمانی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کرد تا اولین فصل حضور روی نیمکت کاتالان‌ها را با دوگانه به پایان برساند.

سرمربی 54 ساله در بخشی از گفت و گوی مفصل با دوربین باشگاه بارسلونا به مناسب پایان سال 2018 اظهار داشت: نمی‌دانم که فصل بعد چه خواهد شد. در فوتبال چه کسی می‌داند چه اتفاقی پیش روی است؟ همه ما می‌دانیم چطور است. هرگز فکر نمی‌کنم طولانی یا بلند مدت باشد.

او ادامه داد: برای ما، دو ماه یک مدت بسیار طولانی است. اگر شما در یک بازی برتری را به دست آورید، همه خوشحال هستند و اگر شما از شکست بخورید تمام نگاه‌ها به سمت شماست. آنچه که من می‌خواهم این است که همه بتوانند از تماشای بارسلونا لذت ببرند اما ما نمی‌خواهیم تقلب کنیم.

والورده در ادامه گفت: اگر شما قهرمان لیگ نشوید تمام نگاه‌ها به سمت سرمربی چرا که این مشخصه است. هر روز چیزی اتفاق می‌افتد که شما باید با یک یا چند موضوع روبرو می‌شوید. همه ما یک هدف مشترک داریم: باشگاه کار می‌کند و هر روز بزرگتر است، که ما خوب بازی می‌کنیم و مردم خوشحال هستند. گاهی اوقات شما آنها را به خوبی تمام می‌‍کنید یا در همه آنها اشتباه می‌کنید. همه چیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز