خبرگزاری کار ایران

آمار پرسپولیس در نیم‌فصل اول، تنها یک گل با سر

بودیمیر، باکیفیت روی زمین و هوا

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۸۵

ماریو بودیمیر بازیکن هموطن برانکو، مهاجم بلندقد کروات است که به سرخپوشان نزدیک است و گفته می‌شود مشکلی برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه دینامو زاگرب ندارد.

به گزارش ایلنا، ماریو بودیمیر بازیکن هموطن برانکو، مهاجم بلندقد کروات است که به سرخپوشان نزدیک است و گفته می‌شود مشکلی برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه دینامو زاگرب ندارد. احتمالا این بازیکن کروات راهی قطر شد تا در آمادگی پیش از فصل سرخپوشان شرکت کند.

یک تمام‌کننده، نیاز مبرم پرسپولیس

۱۷ گل در ۱۵ بازی نیم فصل اول، یعنی خط حمله پرسپولیس در نیم‌فصل اول زهردار نبوده است. آن‌ها در دفاع، بهترین تیم لیگ بوده‌اند اما در حمله، ۱۱ گل کمتر از سپاهان رقیب مستقیم‌شان برای قهرمانی زده‌اند. اضافه شدن مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شریفی در نیم‌فصل دوم قدرت خط حمله را بیشتر می‌کند اما آن‌ها در غیاب طارمی، نیاز به یک تمام کننده دارند.

آمار به نفع هموطن پروفسور

آمار بودیمیر میانگین 6/1 گل زده برای دیناموزاگرب در لیگ کرواسی است درحالی که میانگین گل زده پرسپولیس در نیم‌فصل جاری 3/1 گل زده در هر دیدار است. از نظر دقیقه هم او به‌طور متوسط در هر 82 دقیقه یک گل به ثمر رسانده در حالی که پرسپولیس در فصل جاری در هر 79 دقیقه گلزنی کرده است که نشان می‌دهد این مهاجم کروات می‌تواند برای خط حمله برانکو مفید باشد.

بودیمیر به جای گوچی

پس از منتفی شدن احتمال حضور گوچی، برانکو به دنبال ماریو بودیمیر، مهاجم دینامو زاگرب است. آن‌ها نیم‌فصل اول در جریان بازی، فقط یک گل با سر زدند. بودیمیر با قد یک متر و ۹۳ سانتیمتر، می‌تواند این مشکل را برطرف کند. در بین بازیکنان پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پدیده، غیر از دروازه‌بان‌ها فقط کی‌روش یک و ۹۵ سانتی قد بلندتری از بودیمیر دارد و این مهاجم کروات می‌تواند روی هوا، بیشتر ضربات سر اول را بزند.

با کیفیت روی زمین و هوا

قدرت بازی با پای بودیمیر با وجود قد بلندش، بالاست. این امر از آن جهت مهم است که پرسپولیس برانکو بیشتر روی زمین بازی می‌کند. او این فصل با پیراهن دیناموزاگرب ۵ گل در لیگ کرواسی، ۲ گل در لیگ قهرمانان و یک گل در جام حذفی زده است. از این ۸ گل، ۴ گل با پا در جریان بازی، ۲ گل از روی نقطه پنالتی و دو گل با ضربات سر بوده است.

مهاجم دو پا

فصل پیش هم بودیمیر با ۱۴ گل، پنجمین گلزن فصل لیگ کرواسی بود. از بین گل‌های او، فقط دو گل با سر بوده و بقیه با پا زده شده است. پای تخصصی او راست است اما دو پا است و سه گلش را هم فصل قبل با پای چپ زده است. آمار این بازیکن نشان می‌دهد او یک بازیکن قدبلند و در عین حال، شوتزن است.

رفیعی و ترابی به نفع بودیمیر

با توجه به بازیسازی سروش رفیعی و مهدی ترابی پشت مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل دوم، به نظر می‌رسد مهاجمان این تیم شانس‌های بیشتری از نیم فصل اول برای گلزنی دراختیار داشته باشند که این امر می‌تواند نقطه عطفی برای موفقیت ماریو بودیمیر در ترکیب پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز