خبرگزاری کار ایران

سوال مبهم برای طرفداران استقلال و تیم ملی؛

شادی جنجالی مهدی طارمی برای چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۸۹

مهدی طارمی بعد از ثبت دومین گل خود با دستانش علامتی را نشان داد که بلافاصله با جنجال همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی طارمی همانطور که انتظار می‌رفت در همان اولین دیدار ایران و در 45 دقیقه ابتدایی در قامت ستاره ایران ظاهر شد و با دبل خود استارت بزرگی برای دستیابی به عنوان آقای گلی احتمالی این مسابقات زد.

طارمی در صحنه گل اول بعد از ضربه سردار آزمون و اشتباه دروازه بان یمنی در ریباند موفق شد گل اول ایران را به نام خود کند و شادی خود که در فتوشات‌های AFC نیز ثبت کرده بود با بوسیدن دستش به اجرا گذاشت. در ادامه نیز روی ارسال دیدنی رامین رضاییان با ضربه سر برای بار دوم موفق به گشودن دروازه یمن شد اما اینبار شادی گلش ثانیه‌های بعد به جنجال بزرگی در فضای مجازی تبدیل شد. نمایش عدد شش بعد از این گل از سوی مهاجم سابق پرسپولیس با ناراحتی و شایعاتی از سوی هواداران استقلالی همراه شد. 

شادی جنجالی مهدی طارمی برای چه بود؟

با این حال گفته می‌شود این شادی گل مهدی طارمی به دلیل غیبت سعید عزت اللهی، هافبک شماره شش تیم ملی است که این جام را به دلیل مصدومیت در آخرین روزها از دست داد. سعید عزت اللهی که بعد از خداحافظی جواد نکونام پیراهن شماره شش تیم ملی را از آن خود کرد، بعد از جام جهانی و نمایش موفق در این رقابت‌ها راهی لیگ انگیس و تیم ردینگ شد. او البته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها نشد و علیرغم حضور در امارات، در لیست کارلوس کی روش برای این مسابقات قرار نگرفت.

اکنون گفته می‌شود شادی جنجالی مهدی طارمی و نمایش عدد شش او به این خاطر بوده و باید منتظر پایان بازی و پاسخ مهاجم سابق پرسپولیس در این خصوص بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز