خبرگزاری کار ایران

طارمی: جام ملت‌ها برای ما از جام جهانی مهمتر است / آرزو دارم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۲۶

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، شاگردان کارلوس کی روش در جام ملت‌های آسیا به قهرمان برسند.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال، درباره شرایط خودش اظهار داشت: خداراشکر دوباره به تیم ملی دعوت شدم و اینجا هستم، همه تلاشمان را با همه کمیت‌هایی که داریم انجام می‌دهیم و ان شاء الله که بتوانیم برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا برویم.

طارمی در پاسخ به این سوال که شرایط برای این عنوان فراهم است، گفت: از نظر من که نه چون ما خیلی مشکل داریم و همه شما می‌دانید که مشکل ما چیست، هزاران بار گفتیم ولی ما همه بازیکنان و کادرفنی تلاشمان را با جان و دل انجام می‌دهیم که بتوانیم برای قهرمانی در آسیا برویم.

طارمی در پاسخ به این سوال که از خط حمله تیم ملی انتظارات بالاست و در جام ملت‌ها گلهای زیادی خواهی داشت یا خیر، گفت: مسلما جام ملت‌های آسیا از جام جهانی برای ما مهمتر است چون اینجا می‌توانیم پتانسیل خودمان را نشان بدهیم تا ان شاء الله ایران به کمک همه مردم و بازیکنان و کادرفنی بتواند قهرمان شود. اینجا یک سکوی پرتاب بهتری برای ماست و ان شاء الله این را ببنیم.

طارمی در این باره که آرزوی شخصی‌اش برای جام ملت‌ها چیست، گفت: هدف شخصی ندارم جز اینکه آرزو دارم تیم ملی قهرمان شود و همه مردم خوشحال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز