خبرگزاری کار ایران

جان تازه در خط آتش؛ پایان کابوس طارمی و سردار آزمون

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۹۵

نکته ویژه و روحیه‌بخش برای ایران در بازی با قطر، درخشش مهاجمان تیم ملی بود.

به گزارش ایلنا، نکته ویژه و روحیه‌بخش برای ایران در بازی با قطر، درخشش مهاجمان تیم ملی بود. مهدی طارمی که تک گل ایران برابر فلسطین را به ثمر رسانده بود، در این دیدار هم موفق به گلزنی شد تا نشان بدهد روزهای کابوس‌وار نیم‌فصل اول را پشت سر گذاشته است. طارمی در الغرافه قطر انتظارات را برآورده نکرد و تقریبا روزی نبود که رسانه‌ها، کارشناسان یا هواداران علیه او موضع نگیرند. همین سه روز پیش سرمربی الغرافه در مصاحبه‌ای گفته بود طارمی برای آنها کیفیت لازم را نداشته و باید در موردش تصمیم جدی بگیرند.

در این فضا خیلی‌ها فکر می‌کردند او نمی‌تواند مهره قابل اتکایی برای ایران در جام ملت‌ها باشد، اما حالا طارمی نشان می‌دهد آمادگی خوبی دارد. گل به قطر، سیزدهمین گل ملی طارمی بود. دیگر گل تیم کشورمان در این مسابقه را هم سردار آزمون به ثمر رساند؛ بازیکنی که به خاطر افت فنی‌اش طی ماه‌های گذشته به شدت تحت فشار قرار داشت.

سردار که بعد از نمایش بحث‌برانگیز در جام‌جهانی از تیم ملی هم خداحافظی کرد، حالا درست در مهم‌ترین روزها نشانه‌هایی از بازگشت بروز می‌دهد. آزمون در 14 ماه گذشته تنها یک گل برای تیم ملی به ثمر رسانده بود، اما برابر قطر بعد از 12 مسابقه پای او به گلزنی باز شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز