خبرگزاری کار ایران

حسینی: از بازگشت طارمی استقبال می‌کنیم / بازیکنان جدید باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۲۸

کاپیتان تیم پرسپولیس در حاشیه افتتاح آکادمی فوتبال ستارگان سرخابی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید جلال حسینی در حاشیه افتتاح آکادمی فوتبال سرخابی اظهار داشت: تلاش شرکت ایرانسل بود که من و سیدمهدی رحمتی هم همراه آن‌ها شدیم. امیدوارم با کمک شرکت ایرانسل بتوانیم تجربیاتمان را در اختیار این بچه ها بگذاریم تا بتوانیم شاهد پیشرفت آن ها باشیم.

وی افزود: آقای مهدوی کیا در آکادمی خود یک برنامه‌ریزی دقیق و درست داشته است و ما درگیر کارهای تیم‌های خود هستیم ولی امیدواریم بتوانیم مدرسه فوتبال خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد تمرینات این تیم نیز عنوان کرد: مشتاق این هستیم که زودتر تمرینات شروع شود و کار خیلی سختی در نیم فصل دوم داریم. رقابت فشرده‌ای با سایر تیم‌های مدعی خواهیم داشت. همه‌ی بچه‌ها مشتاق به آغاز تمرینات هستند و بازیکنان جدید هم به ما اضافه خواهند شد. مهمترین چیزی که وجود دارد  این است که بازیکنان جدیدی که به ما اضافه خواهند شد باید بدانند به چه تیمی خواهند آمد و پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن خواهند کرد.

حسینی در مورد نتایج پرسپولیس در نیم فصل نخست تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم. ما یک تیم بودیم و مثل یک تیم واقعی تلاش کردیم. حجت ما هوادارانمان بودند آن‌ها یکسال ما را حمایت کردند و برایمان سنگ تمام گذاشتند. آن‌ها فقط ما را حمایت کردند و تشویق کردند چه در داخل ورزشگاه و چه در بیرون زمین و همواره قوت قلبمان بودند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد شرایط این تیم در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: همیشه تورنمت‌ها سختی خاص خود را دارند بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را انجام می‌دهند و مردم هم با تیم همراهی می‌کنند. همواره به همین شکل بوده و امیدوارم که شرایط به نفع تیم ملی باشد.

حسینی در مورد بحث بازگشت مهدی طارمی به جمع سرخپوشان خاطر نشان کرد: تصمیم گیرنده آقای برانکو است و ایشان تصمیم می‌گیرد که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید و ما هم تابع ایشان هستیم. اگر به صلاحدید برانکو طارمی برگردد از او استقبال خواهیم کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز