خبرگزاری کار ایران

قرارداد نادری با پرسپولیس؛ جدایی زودهنگام

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۶۸

خرید محمد نادری در شرایطی که پرسپولیس دو بازیکن مصدوم دارد، رقابت را به خط دفاعی این تیم باز می‌گرداند.

به گزارش ایلنا، مدافع 22 ساله و اهل تبریز در لیگ هفدهم برای نخستین بار بازی در لیگ برتر را تجربه کرد. او در نیم‌فصل نخست که تراکتوری‌ها محروم از خرید بازیکن بودند، به قدری عملکرد خوبی از خود نشان داد که تراکتوری‌ها در زمستان به سراغ یک مدافع نروند.

 آنها عالیشاه، مارتینز، اسلامی‌خواه، پهلوان، مطهری، اسماعیلی‌فر، شربتی و مهدی‌پور را خریدند و با توجه به عملکرد زوج خط دفاعی تیمشان که محمد نادری را در خود داشت، با خیال راحت به استقبال نیم فصل دوم رفتند.

 جانشین انصاری با سرنوشتی مشابه

محمد نادری مدافع سابق تیم تراکتورسازی توانایی بازی در پست دفاع چپ و میانی را دارد. فصل گذشته و در شرایطی که تراکتورسازان از نقل و انتقالات محروم بودند، یحیی گل‌محمدی او را در ترکیب اصلی قرار داد. در ابتدا نادری دفاع چپ بازی می‌کرد اما پس از اینکه مسلمی‌پور جای خود را در آن پست پیدا کرد، نادری به دفاع میانی منتقل شد. در شرایطی که تی‌تی‌ها وضعیت نابسامانی داشتند، محمد نادری توانست عملکرد قابل قبولی را در قلب دفاع از خود نشان دهد. او را حالا می‌توان جانشین محمد انصاری قلمداد کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی فصل را از دست داده است. انصاری نیز همچون نادری ابتدا به‌عنوان دفاع چپ برای تیمش بازی کرد اما در ادامه به دفاع وسط تبدیل شد و حالا باید دید آیا این بازیکن 22 ساله می‌تواند همچون انصاری راه پیشرفت را پیدا کند یا خیر؟

 رقیب جدی برای مصلح و مدافعان میانی

در نیم‌فصل نخست باتوجه به مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری، شایان مصلح در اکثر مسابقات بازیکن ثابت سرخپوشان بود. او که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، نمایش‌های قابل قبولی را ارائه کرد اما انتظارات از دفاع چپ تیم برانکو بسیار بیشتر از آن چیزی بود که مصلح از خود نشان داد. حالا با جذب محمد نادری، مصلح دیگر از جایگاه خودش مطمئن نیست و باید در تمرینات و مسابقات بیش از پیش تلاش کند. همچنین باتوجه به توانایی نادری در بازی به‌عنوان دفاع میانی، شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال نیز با رقیبی جوان و باانگیزه روبه‌رو هستند که علاوه بر ایجاد رقابت، برای استراحت آنها در بازی‌های به مراتب ساده‌تر نیز گزینه خوبی به شمار می‌رود.

 داستان صادق محرمی تکرار می‌شود؟

پرسپولیس محمد نادری را به مدت 6 ماه در اختیار گرفته است. باتوجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، انتظار می‌رود که نادری در ترکیب پرسپولیس چند بازی را انجام دهد. او شاید مدافعی به خوبی انصاری، شجاع و سیدجلال نباشد اما بازیکن با استعدادی به حساب می‌آید اما انتقال قرضی این بازیکن به تیم پرسپولیس سبب خواهد شد تا در صورت درخشش، در پایان فصل بتواند به راحتی به تیم‌های دیگر بپیوندد. اتفاقی شبیه به این در تابستان برای پرسپولیس رخ داد؛ جایی که آنها به دلیل قرارداد کوتاه مدت و 2 ساله با صادق محرمی نتوانستند محرمی را حفظ یا از او درآمد‌زایی کنند.

 

محمد حاجی خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز