خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: امسال هم قهرمان می‌شویم / باید سخت‌تر کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۸۴

سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد شاگردانش به زودی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برمی‌گردند تا برای قهرمانی تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، دو شکست متوالی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی و کریستال پالاس شاگردان پپ گواردیولا را از صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس دور کرد و این ماجرا به نفع تیم لیورپول بود تا بدون شکست با 54 امتیاز در صدر قرار بگیرد. با این وجود پپ گواردیولا معتقد است شاگردانش آماده دفاع از عنوان قهرمانی لیگ جزیره هستند.

گواردیولا می‌گوید: ما خیلی کار کردیم، ما در دور اول 44 امتیاز کسب کردیم. اگر بتوانیم در نیم فصل دوم هم به این اندازه امتیاز کسب کینم 88 امتیازی خواهیم شد. با این 88 امتیاز شما قهرمان می‌شود. این اعداد شما را به جام می‌رسانند. اکثر قهرمانان لیگ در 20 سال گذشته با امتیازات کمتری به این افتخار رسیده‌اند. ما خیلی خوب کار کردیم، واقعا خوب بودیم. 

او ادامه داد: وقتی لیورپول 9 بازی کلین شیت داشته و گل‌های زیادی به ثمر رسانده من چه می‌توانم بگویم. ما نمی‌توانیم در مقایسه با آنها رقابت کنیم. بنابراین ما روز خودمان تمرکز می‌کنیم و به فکر بازی با ساوتهمپتون هستیم. اینکه چه کاری انجام می‌دهیم، چگونه برنده شویم و زمانی که این اتفاق بیفتد همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است شما می‌تواند در دو، سه، چهار یا حتی پنج بازی بازنده باشید. این می‌تواند برای ما هم بیفتد. امروز ببازیم، حتی در مقابل لیورپول و حتی در جام حذفی. در تجربه من، زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد همه باید در آینه خودشان را نگاه کنند و سخت و سخت‌تر کار کنند. پس از آن شما یک یا دو بازی برنده می‌شوید، همه برمی‌گردند و اتفاقات عادی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز