خبرگزاری کار ایران

معادلات ترکیب تیم ملی در لیست نهایی؛ ابهام در مورد وینگر راست

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۱۱

مصدومیت عزت‌اللهی و خط خوردن علی کریمی باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد پست هافبک دفاعی می‌شود؛ مخصوصا که کی‌روش معمولا با سیستم 1-3-2-4 و با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، مصدومیت عزت‌اللهی و خط خوردن علی کریمی باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد پست هافبک دفاعی می‌شود؛ مخصوصا که کی‌روش معمولا با سیستم 1-3-2-4 و با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند.

در این شرایط اما کی‌روش به امید ابراهیمی که ستاره درخشان ایران در جام‌جهانی بود دل خوش کرده و البته امیدوار است احمد نوراللهی هم در اولین تجارب ملی‌اش با همان کیفیت لیگ ظاهر شود. او برای این پست یک گزینه دیگر هم دارد؛ روزبه چشمی که هم در پست مدافع میانی و هم در پست هافبک دفاعی می‌تواند به میدان برود. فراموش نکنید احسان حاج‌صفی هم در جام ملت‌های قبلی تجربه بازی در این پست را دارد. دیگر نگرانی‌ها مربوط به پست وینگر راست است که ما آنجا علی قلی‌زاده را از دست داده‌ایم و وضعیت جهانبخش هم حداقل برای مسابقات اول روشن نیست.

به این ترتیب انتظار می‌رود اگر جهانبخش نرسید، نفراتی مثل مهدی ترابی، اشکان دژآگه یا حتی وریا غفوری گزینه حضور در این پست باشند. در سمت مقابل هم طارمی و وحید امیری توانایی بازی به عنوان وینگر چپ را دارند. سه گزینه اصلی بازی در پست پشت مهاجم هم مسعود شجاعی، اشکان دژآگه و سامان قدوس هستند و برای مهاجم نوک هم کی‌روش روی سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و البته خود مهدی طارمی حساب کرده است.

در خط دفاعی نیز رامین رضاییان و وریا غفوری مدعیان اصلی بازی در پست دفاع راست هستند، میلاد محمدی و حاج‌صفی برای حضور در سمت چپ این خط گزینه شده‌اند و البته در دفاع وسط هم مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، پژمان منتظری و محمدرضا کنعانی‌زادگان را داریم. انتظار می‌رود گلر اصلی تیم ملی مثل جام‌جهانی علیرضا بیرانوند باشد و پیام نیازمند و امیر عابدزاده از روی نیمکت کار او را تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز